Gjest Skrevet 22. September 2013 Rapporter Share Skrevet 22. September 2013 Gratulerer så vilt mye til Maria og Opsis med opprykk til klasse to! Velfortjent! Gratulerer også til SFX med kjempefin gjennomføring sammen med super LP gærneren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 22. September 2013 Rapporter Share Skrevet 22. September 2013 Wiiii grattis!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 22. September 2013 Rapporter Share Skrevet 22. September 2013 Åååh!!! Gratulerer Maria!!! Så herlig :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 22. September 2013 Rapporter Share Skrevet 22. September 2013 Wow, gratulerer Maria Woooohoooo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 22. September 2013 Rapporter Share Skrevet 22. September 2013 Gratulerer så mye til både Maria og SFX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 22. September 2013 Rapporter Share Skrevet 22. September 2013 Gratulerer så mye!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 22. September 2013 Rapporter Share Skrevet 22. September 2013 Grattis Wohooooo :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 22. September 2013 Rapporter Share Skrevet 22. September 2013 Wooow gratulerer så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 22. September 2013 Rapporter Share Skrevet 22. September 2013 Tusen tusen takk!! :D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 22. September 2013 Rapporter Share Skrevet 22. September 2013 Gratulerer igjen til Maria og Opsis, det så vakkert ut i ringen! Vi fikk 145.5 poeng, med null på hinderet som hun har full blokkering på etter at det ramlet over henne på et stevne, så det står vi over til hun er fortrolig med det igjen - og jeg er godt fornøyd med det meste av det som skjedde ellers i ringen i dag. Hun gikk stevne i går også, så jeg merket at hun ikke var like "på" som i går, men hun jobbet likevel og var min lille super-LP-gærner! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 22. September 2013 Rapporter Share Skrevet 22. September 2013 Gratulerer, SFX! Kjempe bra poengsum da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 22. September 2013 Rapporter Share Skrevet 22. September 2013 Supert Maria! Det må jeg si - både lappen og opprykk i samme uke - hvor skal dette ende da unge dame? Gratulerer! Og gratulerer nok en gang SFX!! Var jo veldig bra dette da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 22. September 2013 Rapporter Share Skrevet 22. September 2013 Supert Maria! Det må jeg si - både lappen og opprykk i samme uke - hvor skal dette ende da unge dame? Gratulerer! Tanken om at jeg kanskje burde spilt lotto i løpet av helgen har slått meg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts