Gå til innhold
Hundesonen.no

Nix sine HD/AA bilder


Margrete
 Share

Recommended Posts

Ja der kan det fort vekk bli både c og d... vi får håpe de har en god dag på torsdag :P

Det tviler jeg på. Hun ligger en tanke skjevt mot venstre som gjør at den høyre hofteskålen juger litt pga skyggedannelse, så jeg antar at hoftene er fri. Albuene ser greie ut. Også håper jeg for din del at du har tenkt til å puste litt før torsdag, ellers blir det veldig slitsomt å være Margrete :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tviler jeg på. Hun ligger en tanke skjevt mot venstre som gjør at den høyre hofteskålen juger litt pga skyggedannelse, så jeg antar at hoftene er fri. Albuene ser greie ut. Også håper jeg for din del at du har tenkt til å puste litt før torsdag, ellers blir det veldig slitsomt å være Margrete :D

Jeg puster! Var strengt tatt mest bekymret for albuene, men de ser knallfine ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen fler som bruker Øverland altså :) syns de ser fine ut jeg

Helt klart, han er en kødd av og til, men jeg liker han for det jeg! Skrev det vel kun på facebook, men her kommer historien fra i går:

Jeg blir kastet ut av rtg rommet og han kommer ut etter en liten stund. Sier at de måbarbere hele rompa hennes :o Jeg var trøtt, nervøs og tenkte overhodet ikke klart. "NEI!!! Det våger dere ikke!" Så kommer det rå og ond latter fra rtg rommet. Tenk så moro de to har hatt det med å pønske ut den planen. Slikt tuller man ikke med! Etterpå snakker assistenten (venninne av meg) om at jeg har dårlig avreagering og ville fått akutt blyforgiftning om jeg hadde vært hund. Håkon henter en patron i skuffen og gir den til meg

*ler* Beste veterinæren det tenker jeg!

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart, han er en kødd av og til, men jeg liker han for det jeg! Skrev det vel kun på facebook, men her kommer historien fra i går:

Jeg blir kastet ut av rtg rommet og han kommer ut etter en liten stund. Sier at de måbarbere hele rompa hennes :o Jeg var trøtt, nervøs og tenkte overhodet ikke klart. "NEI!! Det våger dere ikke!" Så kommer det rå og ond latter fra rtg rommet. Tenk så moro de to har hatt det med å pønske ut den planen. Slikt tuller man ikke med! Etterpå snakker assistenten (venninne av meg) om at jeg har dårlig avreagering og ville fått akutt blyforgiftning om jeg hadde vært hund. Håkon henter en patron i skuffen og gir den til meg

*ler* Beste veterinæren det tenker jeg!

:lol: :lol: knall humor!!

Jeg har og en morsom veterinær, liker de som har litt humor. Hun sier blant annet at de benytter seg mye av healing... ok, ble ikke noe morsomt her, men i visse settinger er det råmorsomt.

Gratulerer!!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...