MissHeike Skrevet 16. September 2013 Rapporter Skrevet 16. September 2013 Helt ny jeg, så hallo. Litt sjenert. Er da ei jente midt i 20-åra, bor i Finnmark og er nå i anskaffelse av min første egne hund, etter å ha lånt hund i alle år. Lille gullet er en nydelig Border Collie gutt som skal hete Keiron. Han kommer i Oktober, gleder meg villt. Jeg har katt fra før, så blir spennende dette, men har troa på at det går bra, regner med at pus blir litt fornærma de første dagene Katta, Mikkel på snart 4 år <3 Bilder av lille Keiron kommer senere 2 Siter
Tabris Skrevet 16. September 2013 Rapporter Skrevet 16. September 2013 Hei, og velkommen hit! Herlig pus, og vi forventer mange bilder av lille valpen! Siter
Symra&Pippin Skrevet 16. September 2013 Rapporter Skrevet 16. September 2013 Velkommen til oss, vi gleder oss til bilder av lille Keiron! Siter
MissHeike Skrevet 16. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 16. September 2013 Er ett bilde av han i valpegjengen 2013 tråden nå Om noen vil se han. Og tusen takk for velkomsten, er litt små sjenert, men har nok noen spørsmål etterhvert, må bare samle hodet litt først å koke opp ett innlegg først Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.