Ane Skrevet 15. September 2013 Rapporter Skrevet 15. September 2013 Er det noen som har funnet noen gode sokker som fungerer godt på grus? Vi trener jo bare på grus nå i barmark-sesongen, men N sliter veldig med potene da. Dermed må vi bruke sokker. Problemet er jo da at de vanlige sokkene er hull i etter en tur. Er det noen her som har vært borti sokker som tåler grus bedre? Og prisen bør jo helst ikke være sinnssyk heller, da det går en del sokker på en sesong.. Jeg kan godt bestille fra utlandet, bare jeg får noen som holder mer enn en tur(1 mil ca.). Har lett etter dette en stund, men finner sjeldent noe annet enn de vanlige og fleece sokker. Har kjøpt noen litt tykke fra Non Stop som vi har kjørt en tur med(8km), og de holdt! Problemet er bare at de er dyre, og jeg alt har mistet en av dem.. Fra nå av skal de teipes fast med sportsteip!! Siter
Khela Skrevet 15. September 2013 Rapporter Skrevet 15. September 2013 Godbiten sine Pro Barmarksokker er ganske gode Siter
Sofie & Aska Skrevet 15. September 2013 Rapporter Skrevet 15. September 2013 Jeg kjøpte disse, virker ganske bra: https://www.dogbooties.com/shop/1000-denier-cordura®-booties/ Siter
bisQuit Skrevet 15. September 2013 Rapporter Skrevet 15. September 2013 Er veldig vanskelig og finne sokker som holder på grus, ville kanskje heller prøvd og funnet ut hva du kan gjøre for og styrke potene på hundene dine. Eg kjører og trener MYE på grus, og har aldri hatt behov for sokking annet en ved skade. Siter
Raksha Skrevet 15. September 2013 Rapporter Skrevet 15. September 2013 Ruffwears bark'n boots - om de lages enda. Suverene. Men dyyyyre, dog er min erfaring at de sitter bra sålenge det er riktig størrelse, kan hende det er verd det likevel. Siter
Penøttsmør Skrevet 15. September 2013 Rapporter Skrevet 15. September 2013 Kjøp sokker, og dyp de i flytende gummi? Så får du litt sterke sokker som varer lengre.. De fra dogbooties holder nok ikke noe lengre de altså. Samme med de fra Non Stop, har gått igjenom en del par av de.. Dette er forbruksvare. Om du ikke har tenkt å teste med gummi uten på, så kan det være lurt å kjøpe et stort antall fra handlerimport eller lignende. 2 Siter
Sofie & Aska Skrevet 15. September 2013 Rapporter Skrevet 15. September 2013 Hvordan kan man få ordnet flytende gummi? 1 Siter
Penøttsmør Skrevet 15. September 2013 Rapporter Skrevet 15. September 2013 Panduro hobby skal f.eks ha det. Ellers får du det rundt omkring.. Siter
Shlush Skrevet 15. September 2013 Rapporter Skrevet 15. September 2013 Hvordan kan man få ordnet flytende gummi? Signerer den :-D link anybody? Siter
Ane Skrevet 16. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 16. September 2013 Kjøp sokker, og dyp de i flytende gummi? Så får du litt sterke sokker som varer lengre.. De fra dogbooties holder nok ikke noe lengre de altså. Samme med de fra Non Stop, har gått igjenom en del par av de.. Dette er forbruksvare. Om du ikke har tenkt å teste med gummi uten på, så kan det være lurt å kjøpe et stort antall fra handlerimport eller lignende. Fungerer det bra? Bare dypper man de(hele, eller tuppen?) og så? Siter
Guest lijenta Skrevet 16. September 2013 Rapporter Skrevet 16. September 2013 Jeg kjper sokker for 15 kr stykke for da blir det ikke så dyrt å slite ut eller miste Siter
Gjest Skrevet 16. September 2013 Rapporter Skrevet 16. September 2013 Jeg har hundekjører-venner som fikser rimelige og robuste sokker selv av gamle dekkslanger. De går på bil-opphoggeri og tar med seg slanger som de så klipper til og lager sokker av. Tåler en del. Siter
Meg Skrevet 16. September 2013 Rapporter Skrevet 16. September 2013 vi har god erfaring med å male sokkene med flytende gummi-maling. Da holder sokkene lenger. Fin sommersyssel- sitter på verandaen i sola og maler sokker og gleder meg til høsttreninga (Malinga lukter veldig, så du bør holde på utendørs). Ellers har jeg best erfaring med handlerimport sine barmarkssokker- eller fleecesokkene fra seleverkstedet (kjøpte fleecesokker fra dogbooties også, men de er ikke like gode). vanlige potesokker er ofte snøsokker ikke beregnet for grus, og tåler følgelig lite. den vi bruker heter "plastIdip", og er blank. Males på med pensel, et strøk eller to. 2 Siter
Ane Skrevet 29. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 29. September 2013 Kjøp sokker, og dyp de i flytende gummi? Så får du litt sterke sokker som varer lengre.. De fra dogbooties holder nok ikke noe lengre de altså. Samme med de fra Non Stop, har gått igjenom en del par av de.. Dette er forbruksvare. Om du ikke har tenkt å teste med gummi uten på, så kan det være lurt å kjøpe et stort antall fra handlerimport eller lignende. vi har god erfaring med å male sokkene med flytende gummi-maling. Da holder sokkene lenger. Fin sommersyssel- sitter på verandaen i sola og maler sokker og gleder meg til høsttreninga (Malinga lukter veldig, så du bør holde på utendørs). Ellers har jeg best erfaring med handlerimport sine barmarkssokker- eller fleecesokkene fra seleverkstedet (kjøpte fleecesokker fra dogbooties også, men de er ikke like gode). vanlige potesokker er ofte snøsokker ikke beregnet for grus, og tåler følgelig lite. den vi bruker heter "plastIdip", og er blank. Males på med pensel, et strøk eller to. Kan man bruke den her og spraye sokkene? Fungerer det like bra som å dyppe eller male dem med gummi? http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=42272359&searchQuery=heller Siter
Recommended Posts