Emilie Skrevet 7. September 2013 Rapporter Skrevet 7. September 2013 http://mobil.ba.no/nyheter/article6849484.ece Vet ikke om linken funker, er kopiert fra Bergens Avisen. Siter
Justisia Skrevet 7. September 2013 Rapporter Skrevet 7. September 2013 Pyntet med et rosa hjerte faktisk. Siter
Emilie Skrevet 7. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 7. September 2013 Ja, veldig sjarmerende Siter
idastef Skrevet 7. September 2013 Rapporter Skrevet 7. September 2013 Hehe. Skjønner personen godt! Folk må da ha humor. Er jo bare et uttrykk! Ikke at jeg ville latt hunden gjøre fra seg i noe smug, altså Siter
MaritaS Skrevet 7. September 2013 Rapporter Skrevet 7. September 2013 Trasig at man er nødt til å sette opp skilt for at folk skal skjønne at det ikke er alle som liker å vasse i sjit. Siter
Emilie Skrevet 7. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 7. September 2013 Trasig at man truer med vold, spør du meg. Siter
Martine Skrevet 7. September 2013 Rapporter Skrevet 7. September 2013 Men altså. Det er greit nok at man skal plukke opp etter hunden sin, men hvordan tror h*n at hunden reagerer dersom noen angriper eieren? Ikke alle tillater det, vil jeg tro Siter
Recommended Posts