Mari Skrevet 6. September 2013 Rapporter Share Skrevet 6. September 2013 Selger en helt ubrukt Doggles V Mesh Harness rød i størrelse medium. Har refleks, er laget av resirkulerte materialer. M - 56 cm - 84 cm (mål rundt bringe) - hals: 51 cm 150 kr pluss porto. Sorry dårlige mobilbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 6. September 2013 Rapporter Share Skrevet 6. September 2013 Hm, hva slags rase har du brukt den på? Klarte ikke helt å skjønne størrelsestabellen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 6. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. September 2013 Jeg har ikke brukt den. Men jeg har størrelse small til Putle og hun er en minibull. Raseeksempler i følge produsenten er aussie og border collie. (edit: på medium altså) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 15. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. September 2013 100,- Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 15. September 2013 Rapporter Share Skrevet 15. September 2013 er nok hakket for stor for mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 15. September 2013 Rapporter Share Skrevet 15. September 2013 Om den kan passe Aussie så Yes please Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 15. September 2013 Rapporter Share Skrevet 15. September 2013 Hvis ikke aussiealltheway skal ha den, så kan den komme og bo hos meg. Passer garantert en av lukisene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts