Gå til innhold
Hundesonen.no

1. september-EFIT: sol, fjelltur og jobbing

Recommended Posts

Skrevet

Glemte selvfølgelig å ta bilder på morgenens lille snusetur, men kl 9 spiste jeg frokost og oppdaterte meg på situasjonen i Syria.

2013-09-01%2009.20.37.jpg

Kl 10 skulle jeg egentlig jobbe/forberede en forelesning, men prokastinerte istedenfor – det er jo viktig å lese alle konsertanmeldelsene fra en festival man ikke hadde billetter til, sant? Mona slappet av i sofaen.

2013-09-01%2010.10.16.jpg

Kl 11 – jobber omsider, men nå begynner jeg å få dårlig tid for kl 12 skal jeg møte en venninne for fjelltur. Begynner å angre på at jeg leste alle konsertanmeldelsene :P Lille snupp har overtalt meg til å sette henne ut i bånd

2013-09-01%2011.14.30.jpg

Ca kl 12 venter jeg og Mona spent på turfølget vårt.

2013-09-01%2012.03.24.jpg

Kl 12-15: tur!

Camera%20Uploads2.jpg

Kl 16: Slapper av (Mona) og småjobber (jeg) på terrassen.

2013-09-01%2016.09.58.jpg

Kl 17-ish: Spiser rester av gårsdagens vegetarcurry – som så mye bedre ut i går (smakte heldigvis likt, da)

2013-09-01%2017.36.24.jpg

Kl 18 - 19: jobber. Det trengs nok bare ett bilde av det :P

2013-09-01%2019.31.14.jpg

Ca kl 20 (litt over, for å være ærlig): går en liten luftetur til kiosken for å kjøpe en boks is. Nyter de fine fargene på himmelen, og blir misfornøyd over at jeg ikke klarer å fange dem med mobilkameraet :pinch:

2013-09-01%2020.49.43.jpg

Ca kl 21: Siste jobbe-krampetrekning. Heldige Mona koser seg med tyggebein. Hadde hun kunnet snakke, ville hun nok bedt meg gi f**n i å fotografere henne mens hun koser seg :P Se forøvrig bort fra alt rotet...

2013-09-01%2021.11.18.jpg

Ca kl 22 avslutter jeg dagen med vaniljeis og multer. Fant en liten larve i multene, men var tøff og spiste dem likevel (etter en grundig sjekk, selvfølgelig :P ).

2013-09-01%2022.10.40.jpg

• Like 7
Skrevet

Æsj, tror jeg aldri hadde spist de multene :lol: Tøff er du da, jeg er sykt pyse på sånt og brekker meg gjerne og nekter å spise hva enn det var det neste året. :P

Finfin dag med en søt vofs! :)

Skrevet

Last minute working f-t-w! :sorcerer:

Haha! Jeg trodde jeg hadde vokst det av meg, men jeg blir visst bare verre med årene :P

Fin dag :-) Så ut som et veldig fint sted å gå tue :ahappy:

Tromsø er superfint!

Æsj, tror jeg aldri hadde spist de multene :lol: Tøff er du da, jeg er sykt pyse på sånt og brekker meg gjerne og nekter å spise hva enn det var det neste året. :P

Finfin dag med en søt vofs! :)

Jeg vurderte sterkt å kaste dem :P Men pappaen min har gått langt på fjellet for å plukke multene, så jeg hadde ikke samvittighet til å gjøre det bare på grunn av en skarve larve. Sjekket dem grundig, da...

Skrevet

Finner jeg bær med larve i, så går de rett i kjeften på pelsen. Han bryr seg ikke om litt ekstra proteiner.

Ellers høres det kjent ut med prokastinering og siste-liten-jobbing. :lol:

Skrevet

Haha! Jeg trodde jeg hadde vokst det av meg, men jeg blir visst bare verre med årene :P

Når man tenker tilbake på alt man orket i de gamle dager.... :lol: Tror det er typisk - det blir verre og verre :lol: