Castella Skrevet 1. September 2013 Rapporter Skrevet 1. September 2013 Jeg synes bare dette intervjuet var utrolig artig. Her er det altså en representant for kristelig samlingsparti som blir intervjuet på radioen. http://www.youtube.com/watch?v=ytgo0fMW6Sk Siter
lucy Skrevet 1. September 2013 Rapporter Skrevet 1. September 2013 Uff, ikke så forberedt der altså Siter
Ozzy Skrevet 1. September 2013 Rapporter Skrevet 1. September 2013 Satt seg veldig inn i partiet da.. :lol: Siter
MegaMarie Skrevet 1. September 2013 Rapporter Skrevet 1. September 2013 Hahaha, sykt bra Jeg skal så stemme på de, de var så sikker i sin sak 1 Siter
Gjest Skrevet 2. September 2013 Rapporter Skrevet 2. September 2013 Hey, han er jo ærlig da Hvis man noen sinne lurer på hvordan det høres ut for meg når Jensemann eller Jonas Gahr Støre blir stilt spørsmål og gir sine svar - så er deres svar omtrent slik som denne karens svar, bare innpakka i en penere ordlyd, bortforklaringer og forskjønnelse av sannheten. Synes han skal ha cred for å si det som det er. Han er pissnervøs, tydelig uforberedt og har ikke gjort dette mye. Og han innrømmer det til gangs. Syntes ærlig talt mer synd på han enn at det var morsomt, men men Han her er iallefall mennesklig, åpen og ærlig. Det samme kan ikke sies om mange politikere.. Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.