Anette Skrevet 16. September 2013 Rapporter Share Skrevet 16. September 2013 Åpent for alle raser unntatt Alaskan Malamute, ja (Også må de naturligvis være mellom 4 og 6 mnd på utstillingsdagen) 4-6 ? ikke 4- 9? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 16. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. September 2013 4-6 ? ikke 4- 9? Ikke se på tv mens du skriver noe fornuftig *hvor er fisken som man slår i hue?* Takk, Anette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 17. September 2013 Rapporter Share Skrevet 17. September 2013 Men amerikansk bulldog er vel ikke godkjent enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 17. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. September 2013 Men amerikansk bulldog er vel ikke godkjent enda? Og det sa du vel litt før jeg kom på at det er mer enn èn type bulldog Beklager, Amig0, kontrabeskjed, er i utgangspunktet fci-anerkjente raser fra 4-9 mnd 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 17. September 2013 Rapporter Share Skrevet 17. September 2013 Når er påmeldingsfristen? Mulig jeg må ta en tur, ikke sikker på om jeg har fri enda da :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 17. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. September 2013 Når er påmeldingsfristen? Mulig jeg må ta en tur, ikke sikker på om jeg har fri enda da :/ Ord. 01.10 Utsatt 07.10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 21. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. September 2013 26 raser Hos oss liker vi premier - så i samarbeid med hundegodt.com får alle valpiser som deltar en liten godsak sammen med deltakerrosetten. Det lukter også enda en deltakerpremie, men ikke 100% i boks enda 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 30. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. September 2013 Ordinær frist i morgen - og nå oppe i 40 ulike raser 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IrisV Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2013 Glemte det nesten, men bare nesten! Så da var lille gulen min påmeldt, morro 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2013 Han min er ti dager for gammel han da, så jeg kommer ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2013 Ordinær frist i morgen - og nå oppe i 40 ulike raser Så artig med så stort antall ulike raser! Dette krever mange bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2013 Ordinær frist i morgen - og nå oppe i 40 ulike raser Kan du fortelle om det er noen spennede raser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 2. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2013 Kan du fortelle om det er noen spennede raser Ja, opp til flere faktisk, og mange av dem er mer enn èn - hvilket er enda mer moro Grosser, drever, wachtelhund, finsk støver f.eks er ikke raser jeg ser ofte på valpeshow, så det finner jeg spennende Ellers er det veldig fin fordeling, gruppemessig 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IrisV Skrevet 3. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2013 Flere bordere enn min som skal vises? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 3. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2013 Hvordan kan man bo i bamble å ikke vite dette? O.i jeg kommer! Dog uten hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 4. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2013 Han min er ti dager for gammel han da, så jeg kommer ikke Kjedelig Flere bordere enn min som skal vises? Trooor ikke det..... Hvordan kan man bo i bamble å ikke vite dette? O.i jeg kommer! Dog uten hund Har kanskje litt å gå på mtp annonsering da, har vel bare annonsert hos Bamble HK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2013 Har kanskje litt å gå på mtp annonsering da, har vel bare annonsert hos Bamble HK Altså, det kan fort være jeg som ikke følger med og. Jeg "liker" retriever klubben på fb etter vi var på kurs der med Viktor i mai Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 4. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2013 Altså, det kan fort være jeg som ikke følger med og. Jeg "liker" retriever klubben på fb etter vi var på kurs der med Viktor i mai Kan være Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IrisV Skrevet 5. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2013 Kjedelig Trooor ikke det.... Har kanskje litt å gå på mtp annonsering da, har vel bare annonsert hos Bamble HK Æsj, er jo såå mye gøyere når man har litt konkurranse Jaja, kan takke meg selv som stiller ut bruksrase som bannlyses innen utstilling av sauefolket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 7. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2013 Æsj, er jo såå mye gøyere når man har litt konkurranse Jaja, kan takke meg selv som stiller ut bruksrase som bannlyses innen utstilling av sauefolket Du får ta konkurranse i gruppa da vet du -- Utsatt frist går ut til midnatt, og vi har neeesten rundet 100 valper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 7. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2013 Noen andre lapphunder som stiller? Må bare få lønn i dag for å få meldt på :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 7. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2013 Meldt på jaktbikkja for leeeenge siden, gleder meg 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 7. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2013 Noen andre lapphunder som stiller? Må bare få lønn i dag for å få meldt på :-P Lappis representert, ja Her er hele lista etter fristen gikk for de som er interessert 01 Belgisk Fårehund, Tervueren 01 Border Collie 01 Briard 01 Collie Langhåret 01 Schapendoes 01 Shetland Sheepdog 01 Welsh Corgi Cardigan 02 Berner Sennenhund 02 Dansk-Svensk Gårdshund 02 Dvergschnauzer Sort/Silver 02 Grosser Schweizer Sennenhund 02 Leonberger 02 Riesenschnauzer Sort 02 Rottweiler 02 Sankt Bernhardshund Korthåret 03 Cairn Terrier 03 Engelsk Toy Terrier 03 Jack Russell Terrier 03 Norfolk Terrier 03 Parson Russell Terrier 03 Staffordshire Bull Terrier 05 Eurasier 05 Finsk Lapphund 05 Pomeranian 06 Beagle 06 Drever 06 Finsk Støver 06 Rhodesian Ridgeback 07 Irsk Setter 07 Kleiner Münsterländer 07 Weimaraner Korthåret 08 Clumber Spaniel 08 Cocker Spaniel 08 Flat Coated Retriever 08 Golden Retriever 08 Labrador Retriever 08 Nova Scotia Duck Tolling Retriever 08 Wachtelhund 08 Welsh Springer Spaniel 09 Bichon Frisé 09 Coton De Tulear 09 Dvergpuddel 09 Fransk Bulldog 09 Japanese Chin 09 Mellompuddel 09 Petit Brabancon 09 Shih Tzu 09 Tibetansk Terrier 09 Toy Puddel 10 Afghansk Mynde 10 Whippet 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 7. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2013 Jeg var vist meldt på letohallen, så¨da forsvant den sjangsen! Litt langt å kjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IrisV Skrevet 9. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2013 Du får ta konkurranse i gruppa da vet du -- Utsatt frist går ut til midnatt, og vi har neeesten rundet 100 valper Border gjør det stort sett dårlig i gruppefinale dessverre, er jo ikke akkurat utstillingshund bevegelsesmessig, så ryker kjapt ut på sisteplass. Men det viktigste er jo å ha det morro, selv stiller jeg jo bare for miljøtreningens skyld - vovsen skal bli gjeter og agilityvovse så den trenger heldigvis ikke være superpen, bare den kan jobbe hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts