HHC Skrevet 30. August 2013 Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Norsk Retrieverklubb avd. Telemark arrangerer valpeshow for alle raser (utenom Alaskan Malamute) i Skjærgårdshallen (Langesund) 26.oktober 2013. Dommer: Stine BøeMoro for barna! Barn og hund med påmelding på stedet - premier til alle. I tillegg til barn og hund har vi i samarbeid med Quality resort Skjærgården fått til en avtale hvor besøkende på utstillingen får 20% rabatt på inngangsbilletten, i tillegg kommer vi til å dele ut 2st familiedagskort! Du finner utfyllende informasjon, samt dommerpresentasjon på vår hjemmeside www.retrieverklubben.no/telemark . Facebook event her Så kan folk si hva de vil om at det er Leto samme helga, men Leto har ikke kunstgress, god plass eller like trivelig dommer :D (Off. Retrieverutstilling samme dag samme sted for de med voksne retrievere) Hallen: Første ladning med rosetter: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoppetussa Skrevet 30. August 2013 Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Kommer med en Finsk Støver valp Siri 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 30. August 2013 Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Snufs valpen er ikke gammel nok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 30. August 2013 Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Pi kommer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 30. August 2013 Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Kanskje vi kommer, kan ikke si sikkert før litt nærmere ennå 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 30. August 2013 Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Åh, jeg vil også ha valp å stille for frk Bøe! Blir garantert en super opplevelse for samtlige valper! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 30. August 2013 Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Åh, jeg vil også ha valp å stille for frk Bøe! Blir garantert en super opplevelse for samtlige valper! Jeg og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 30. August 2013 Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Åh, jeg vil også ha valp å stille for frk Bøe! Blir garantert en super opplevelse for samtlige valper! Jeg og! Stine er dommer på matchshowet også iallefall da (sonenmesterskapet) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 30. August 2013 Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Stine er dommer på matchshowet også iallefall da (sonenmesterskapet)Ja, får trøste meg med det! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 30. August 2013 Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Hit skal vel jeg for å ta bilder, skal jeg ikke? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 30. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Hit skal vel jeg for å ta bilder, skal jeg ikke? Ja? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 30. August 2013 Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Hit skal vel jeg for å ta bilder, skal jeg ikke? av pi ja? ofc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 30. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 av pi ja? ofc Elektronisk påmelding - 200,- Elektronisk påmelding inkl foto - 250,- Oppdatere dogweb kanskje? Soppen skal fikse fiiiine bilder til oss, happyhappy! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 30. August 2013 Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Ja? av pi ja? ofc Elektronisk påmelding - 200,- Elektronisk påmelding inkl foto - 250,- Oppdatere dogweb kanskje? Soppen skal fikse fiiiine bilder til oss, happyhappy! Haha, ja! Men den er god. Skal selvsagt ta bilder av Pi, Anette! Men må ta av ukjente hunder og, siden jeg blir leid inn av HHC. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 30. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Haha, ja! Men den er god. Skal selvsagt ta bilder av Pi, Anette! Men må ta av ukjente hunder og, siden jeg blir leid inn av HHC. Pi, hvem er det? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 30. August 2013 Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Stine er dommer på matchshowet også iallefall da (sonenmesterskapet) Jeg jobber så kommer ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 30. August 2013 Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Sukker og okker meg fortsatt for at Prinsen er 2 uker for gammel da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 6. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. September 2013 7 grupper og 13 rase representert så langt, og det er fortsatt over 3 uker til ordinær frist :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IrisV Skrevet 10. September 2013 Rapporter Share Skrevet 10. September 2013 Jeg skal stille lille kållisen min 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 11. September 2013 Rapporter Share Skrevet 11. September 2013 Mulig vi drar Dita dit en tur 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 11. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. September 2013 Koselig med flere soniser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yen Skrevet 12. September 2013 Rapporter Share Skrevet 12. September 2013 Tenker jeg kommer til å stille lille whippsemann her!! Men må se det ann litt nærmere fristen for å være helt sikker...! Men kjempemoro! Kiba trenger trening, han er litt småskeptisk til folk som "plutselig" skal komme bort å ta på han uten å ha hilset osv først..! Vi trener på det, men han er liksom ikke så skeptisk i andre situasjoner som han er på utstilling...! Tror han var litt uheldig med en dommer vi hadde på vårt andre valpeshow... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 16. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. September 2013 Tenker jeg kommer til å stille lille whippsemann her! Men må se det ann litt nærmere fristen for å være helt sikker...! Men kjempemoro! Kiba trenger trening, han er litt småskeptisk til folk som "plutselig" skal komme bort å ta på han uten å ha hilset osv først..! Vi trener på det, men han er liksom ikke så skeptisk i andre situasjoner som han er på utstilling...! Tror han var litt uheldig med en dommer vi hadde på vårt andre valpeshow... Gjør det, ingen mynder påmeldt enda! 19 raser pr nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amig0 Skrevet 16. September 2013 Rapporter Share Skrevet 16. September 2013 Kan jeg komme med min amerikanske bulldog? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 16. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. September 2013 Kan jeg komme med min amerikanske bulldog? Åpent for alle raser unntatt Alaskan Malamute, ja (Også må de naturligvis være mellom 4 og 9 mnd på utstillingsdagen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts