Kaja Skrevet 29. August 2013 Rapporter Skrevet 29. August 2013 Noen som vet om, gjør selv, kjenner noen som kjenner noen som har mulighet til å strømme FØR 10 september i rimelig avstand fra oslo? (kan kjøre et godt stykke). Noen (ikke meg) leste ikke godt nok på jaktkortet.. Siter
Guest lijenta Skrevet 29. August 2013 Rapporter Skrevet 29. August 2013 Ops! De fleste her i Telemark er ferdige med det. Dem det gjelder må bare ta for seg fuglehundklubber,elghundklubber, harehundklubber og lokallag av Norges jeger og fisker forening. Men mener at Oslo hundeskole gjorde det før Siter
Wednesday Skrevet 30. August 2013 Rapporter Skrevet 30. August 2013 Kan prøve å ta kontakt med Rotvelta Fuglehundsenter? Jeg vet ikke om de gjør det NÅ, men du kan jo høre med dem hvertfall. Det ligger i Fredrikstad. Siter
MonicaT Skrevet 30. August 2013 Rapporter Skrevet 30. August 2013 Sjekk med Soleheimsskogen JFF, Rælingen JFF Jeg kan evt finne frem en som bor her i Aurskog/Bjørkelangen Siter
Recommended Posts