GryAnettN Skrevet 29. August 2013 Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Får vell kanskje presentere det nyeste tilskuddet her på gården! Snøfnuggets Sam, eller Baldrian som han bli kalt til daglig, er en liten skøyer av rasen Finsk Lapphund. Han kom til verden den 25.Juni 2013 noe som vil si at han er per dags dato hele 9 uker og to dager gammel! Han kom hit til meg og min samboer i fra Kennel Snøfnugget i Molde den 22.August, så han har nå vært her en uke allerede! Baldrian er en eneste stor koseklump! Han er ikke så veldig glad i å ligge på fanget, men elsker å bli kost på og har sin store svakhet på magen. Han kunne nok ha blitt klødd på hele dagen om det var opp til han. Han er i tillegg en liten skøyer og å leke med "onkel" Bamse er det kuleste han vet om! Han er vår lille hjerteknuser altså! En stk sovende Baldrian på Gardemoen. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 29. August 2013 Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 DET er de søteste ørene jeg har sett i hele mitt liv! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 29. August 2013 Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Så nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GryAnettN Skrevet 29. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 DET er de søteste ørene jeg har sett i hele mitt liv! Lille afroen Så nydelig Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 29. August 2013 Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 For et herlig uttrykk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 29. August 2013 Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Så søt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 29. August 2013 Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Utrolig søt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GryAnettN Skrevet 29. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 For et herlig uttrykk! Så søt! Utrolig søt! Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 29. August 2013 Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Sam var fra tidlig av min favoritt i kullet, så er særlig fornøyd med at han har kommet til noen som oppdaterer på sonen Han er helskjønn, og gleder meg noe helt utrolig til å følge vakre gutten 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GryAnettN Skrevet 29. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Sam var fra tidlig av min favoritt i kullet, så er særlig fornøyd med at han har kommet til noen som oppdaterer på sonen Han er helskjønn, og gleder meg noe helt utrolig til å følge vakre gutten Han er helt herlig! Skal nok prøve å oppdatere så ofte som jeg kan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GryAnettN Skrevet 30. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 *sukk* Helt greit å være matmor til en sånn kjekke liten pelsdott 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 30. August 2013 Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Finsk lapphundvalper er bare det søteste i hele verden! Så lenge de er mørke, jeg er litt omvendt rassist på lapphunder, jeg liker de mørke, ikke de lyse 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GryAnettN Skrevet 30. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Finsk lapphundvalper er bare det søteste i hele verden! Så lenge de er mørke, jeg er litt omvendt rassist på lapphunder, jeg liker de mørke, ikke de lyse Hehe, jaa Andre farger er fine syntes jeg, men de mørke er desidert min favoritt og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 30. August 2013 Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Så søt ordtelig kose bamse 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GryAnettN Skrevet 30. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Så søt ordtelig kose bamse Takk Hehe, ja det er han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GryAnettN Skrevet 30. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Hehe, blir litt mye bilder osv, men i dag har vi vært ute å rast litt og lekt med "onkel" Bamse og i den anledning tok jeg med kameraet ut! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 30. August 2013 Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Så herlig! Minner meg på at jeg må kjøpe en langline til :-P 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GryAnettN Skrevet 7. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. September 2013 Tiden går fort når en har en liten ramp i hus! Vår Baldrian er i dag 10 uker og fire dager gammel og har vært hos oss i litt over to uker nå! Jøss, som tiden flyr! Han er blitt ordentlig husvarm og det kuleste i hele verden er min samboers tær og skjegg og ikke minst alt av møbler. Vi er eeegentlig ganske flink å høre etter store deler av tiden, men av og til syntes vi det er helt greit å glemme seg Baldrian er en aktiv, men herlig liten gutt. Vi er også blitt veldig flink til å ikke gjøre fra oss inne og vi sovner nå nesten hele natten. Må en liiiten tur ut i halv seks tiden, men sovner med en gang når vi kommer inn igjen Alenetrening har vi holdt med med siden dag en og dette er helt ok syntes Baldrian. Både jeg og min samboer er nå blitt nødt til å vende litt tilbake til hverdagen, men da er det fint å ha "bæstemor" og onkel Bamse til å passe seg de dagene jeg er nødt på skolen. Han lider nok ikke noen nød der, og blir egentlig litt skjemt bort Han er ute å springer store deler av dagen og herjer med Bamse, så når jeg kommer hjem er han fornøyd og sliten og sovner med en gang når vi er kommet i hus Ellers så er det like før vi skal på valpekurs med lillingen. Dette skal bli spennende! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 7. September 2013 Rapporter Share Skrevet 7. September 2013 Hihi, den stillingen der kjenner jeg igjen! Men det må være inntil vegg da, for hvis ikke faller man jo ned igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GryAnettN Skrevet 8. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. September 2013 Hihi, den stillingen der kjenner jeg igjen! Men det må være inntil vegg da, for hvis ikke faller man jo ned igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 8. September 2013 Rapporter Share Skrevet 8. September 2013 For en vanvittig søt bamse. Å, blir valpesyk. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GryAnettN Skrevet 8. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. September 2013 For en vanvittig søt bamse. Å, blir valpesyk. Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GryAnettN Skrevet 14. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. September 2013 *Sukk* Lillingen begynner å bli bra kjekk nå! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 15. September 2013 Rapporter Share Skrevet 15. September 2013 Ja 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 15. September 2013 Rapporter Share Skrevet 15. September 2013 Wooooooow, for en vakker valp han er!!!! Kmallfin og så herlig ^^Sent from my iPad using Tapatalk HD 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts