AnnChristin Skrevet 24. August 2013 Rapporter Share Skrevet 24. August 2013 Lille dyret ble undersøkt grundig i sta pga en flått hadde lagd sår, pleier kun å kjenne etter og ikke se så nøye, men i sta ble han lagt på rygg! Da swr jeg noe jeg trodde var sår eller bitt, men ser litt ut som en vorte. Han har en på hver side av penis, litt ned på siden! Når jeg kjenner over uten å se merker jeg de ikke. Noen ideer om hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 24. August 2013 Rapporter Share Skrevet 24. August 2013 Brystvorter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 24. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. August 2013 Der nede? Skal ikke de være lengre opp? Hva pokker? Feilkonstruerte bikkje i såfall! På katta er de jo lengre opp så regna med de var det på bikkja og, ikke et sted mellom ballene og penisen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 24. August 2013 Rapporter Share Skrevet 24. August 2013 Der nede? Skal ikke de være lengre opp? Hva pokker? Feilkonstruerte bikkje i såfall! På katta er de jo lengre opp så regna med de var det på bikkja og, ikke et sted mellom ballene og penisen! Tja ingen er like. Min har t.o.m en falsk som dukker opp når hun har melk. Ikke likt antall, ikke plassert parallelt osv Ser ut som en brystvorte på bildet for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 24. August 2013 Rapporter Share Skrevet 24. August 2013 Pippin har også sånne vortegreier helt nede ved tissetassen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 24. August 2013 Rapporter Share Skrevet 24. August 2013 Angus har sånne også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 24. August 2013 Rapporter Share Skrevet 24. August 2013 For en søt tråd. En liten bonus var at bildene ligger i spoiler. Den fikk meg til å smile på en koselig måte. Men nippler ja, det er det de er. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 24. August 2013 Rapporter Share Skrevet 24. August 2013 Yep - helt normalt. Hilsen hun som måtte spørre vet. om det med sin første hanhund 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 24. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. August 2013 For en søt tråd. En liten bonus var at bildene ligger i spoiler. Den fikk meg til å smile på en koselig måte. Men nippler ja, det er det de er. Altså, jeg har vært moderator på seksualitet på kvinneguiden, du har ingen anelse om hva jeg har fått opp fordi folk ikke har brukt spoiler haha! Må jo snu skjermen vekk fra samboern o.l. fordi han skal slippe å se hva jeg ser Tenkte kanskje andre samboeren skulle få slippe det samme Yep - helt normalt. Hilsen hun som måtte spørre vet. om det med sin første hanhund Hahaha, da er jeg ikke alene! Da tar jeg det helt med ro, hvis ikke hadde jeg bare jaktet ned noen på Bjerke i morra og spurt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 24. August 2013 Rapporter Share Skrevet 24. August 2013 Nipples! Thorvald har noen som ser helt like ut, på hver sin side av tissen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 24. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. August 2013 Jeg får vel innse at disse lapphundene ikke er så kattete på den biten da! Katta derimot hater meg for å ha holdt han og sett på magen hans med bikkja ved siden av 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 24. August 2013 Rapporter Share Skrevet 24. August 2013 Altså, jeg har vært moderator på seksualitet på kvinneguiden, du har ingen anelse om hva jeg har fått opp fordi folk ikke har brukt spoiler haha! Må jo snu skjermen vekk fra samboern o.l. fordi han skal slippe å se hva jeg ser Tenkte kanskje andre samboeren skulle få slippe det samme Det er veldig komisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 24. August 2013 Rapporter Share Skrevet 24. August 2013 Yep - helt normalt. Hilsen hun som måtte spørre vet. om det med sin første hanhund .....hilsen hu som fikk panikk etter å ha lånt et tispe på fjelltur og var sikker på at den ene av hennes nippler var en flått... Jeg er jo vant til små manne-brystvorter Ikke store post-kull-brystvorter 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 24. August 2013 Rapporter Share Skrevet 24. August 2013 Har brystvorter min også.... aldri helt forstått hvorfor hannhunder har det da men.... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 24. August 2013 Rapporter Share Skrevet 24. August 2013 Har brystvorter min også... aldri helt forstått hvorfor hannhunder har det da men.... Det er det samme som med oss mennesker, utviklingsmessig er det mindre krevende å utvikle brystvorter hos begge kjønn (helt helt i starten er vi jo like), fremfor at det ikke skal være i det hele tatt hos menn/hannbikkjer. http://illvit.no/spor-oss/har-vi-overflodige-kroppsdeler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 24. August 2013 Rapporter Share Skrevet 24. August 2013 Hahaha, da er jeg ikke alene! Da tar jeg det helt med ro, hvis ikke hadde jeg bare jaktet ned noen på Bjerke i morra og spurt Jeg var ikke den eneste som hadde lurt på det Heldigvis bestilte jeg ikke time kun for det, det ble bare nevnt i forbifarten Men herregud så teit jeg følte meg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts