Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundekamper!

Monab88

Recommended Posts

Skrevet

:evil: . Hva er det som feiler folk å hva er det de finner underholdende i en kamp om liv og død? Blir så provosert å samtidig veldig lei meg. Syns det rett å slett er grusomt :D

Skrevet

:D:D:D :evil: :evil:

Så du han tullingen satt å GLISTE på det ene bilder...

Nesten så jeg drar ned dit og hugger av han hode...

Blåser i om jeg kommer i fengsel allså..

TULLLINGER!

Skrevet

Det er helt grusomt å se slike bilder. Dessverre er dette noe som skjer daglig i store deler av verden. Mennesker som driver med denne formen for "underholdning" (det er jo det for dem) er uvitende mennesker som kun ser på dyr som en ting.

Dessverre vil vi nok aldri få slutt på dette, hverken med hunder, haner etc. Dette har holdt på i mange, mange år og vil nok fortsette i mange år til :D

Skrevet

:wallbash: Flaming barfy

Patetiske kryp Aarghh :evil:

Hmm hvorfor var det jeg liker hunder bedre enn mennesker igjen.. #-o

*Gå å angre på at jeg leste den artikkelen også* :D

Skrevet

Seriøst, jeg begynte å gråte jeg... :D

Fatter ikke at noen synes det er underholdende å holde på sånn!!! :evil:

Stakkars dyr!!! :D

Skrevet

syke mennesker, tenk at folk ser på dette som underholdning :) Sånne folk hadde jeg ikke hatt problemer med å plaffe rett ned, de påfører andre vondt å sitter å gliser av det :evil: Skal ikke vi på hundesonen dra ned å banke dem litt da? :)

Skrevet

Han som sto og smilte bak hundene på ett av bildene provoserte meg så sinnsykt. At det går an. Huff stakkars dyr som må lide en slik sjebne bare pga at noen mennesker skal more seg og tjene penger :)

Skrevet

Det er ganske utrolig at noen kan finne på å demonstrere mot "normal" hvalfangst - som tross alt bestreber seg på å avlive så fort som overhodet mulig - og utført pga maten. - når sånt som hundekamper, hanekamper, tyrefekting osv utføres verden rundt... Ille!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...