MegaMarie Skrevet 4. November 2013 Rapporter Share Skrevet 4. November 2013 Noen som kan denne uken? Jeg har fri fredag og lørdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. November 2013 Rapporter Share Skrevet 4. November 2013 Full innspurt før eksamen, men kan (prøve å huske å..) gi en lyd om jeg har litt tid til overs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 5. November 2013 Rapporter Share Skrevet 5. November 2013 Får en groenendael-valp om 2 uker, så fra da av er jeg gjerne med på valpetreff i Bergen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. November 2013 Rapporter Share Skrevet 17. November 2013 Noen som har tid og lyst i dag? Jeg tenkte å enten dra til hundegården ved Tveitevannet eller å gå tur rundt Store Lungegårdsvann. Er ikke særlig kjent i sentrumsområdet siden jeg nettopp har flyttet inn hit fra Nesttun, så om noen har bedre forslag tar jeg gjerne imot de også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 17. November 2013 Rapporter Share Skrevet 17. November 2013 Noen som har tid og lyst i dag? Jeg tenkte å enten dra til hundegården ved Tveitevannet eller å gå tur rundt Store Lungegårdsvann. Er ikke særlig kjent i sentrumsområdet siden jeg nettopp har flyttet inn hit fra Nesttun, så om noen har bedre forslag tar jeg gjerne imot de også Åååeh, jeg bor jo rett ved Tveitevannet, men vi skal i stallen i dag. Men er gjerne med i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. November 2013 Rapporter Share Skrevet 17. November 2013 Åååeh, jeg bor jo rett ved Tveitevannet, men vi skal i stallen i dag. Men er gjerne med i morgen Åh! Da kan vi gjerne møtes i morgen (med forbehold om at det ikke blir sykt dårlig vær)? Er han svær, han valpisen din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 17. November 2013 Rapporter Share Skrevet 17. November 2013 Si ifra når dere drar til tveitavannet, hvis formen min er bra og jeg ikke jobber vil jeg være med og gå tur med dere om det går fint! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. November 2013 Rapporter Share Skrevet 17. November 2013 Si ifra når dere drar til tveitavannet, hvis formen min er bra og jeg ikke jobber vil jeg være med og gå tur med dere om det går fint! Will do Gikk forresten rundt Store Lungegårdsvann i dag (brukte to timer på hele turen), kjempefint å gå der når man bare kommer seg ut av industriområdet... Masse hunder, unger, båter osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 17. November 2013 Rapporter Share Skrevet 17. November 2013 Åh, hvis det blir valpetreff i morgen ved Tveitevannet vil jeg gjerne være med! vi bor på Slettebakken, rett ved. Fikk valpen min på fredag og hun trenger noen lekekamerater passer best etter kl 2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. November 2013 Rapporter Share Skrevet 17. November 2013 Jeg tenker meg dit i morgen uansett så da er det bare hyggelig om du hiver deg med, @Lisa For meg passer det når som helst, men etter kl. 14 kan gå fint. Helst ikke så veldig sent etter, da – er kjekt å få med seg dagslyset, hvertfall når det er snakk om noen annet enn tur i bånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 17. November 2013 Rapporter Share Skrevet 17. November 2013 Jeg tenker meg dit i morgen uansett så da er det bare hyggelig om du hiver deg med, @Lisa For meg passer det når som helst, men etter kl. 14 kan gå fint. Helst ikke så veldig sent etter, da – er kjekt å få med seg dagslyset, hvertfall når det er snakk om noen annet enn tur i bånd. Ok, bare gi en lyd her når du har tenkt deg ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 17. November 2013 Rapporter Share Skrevet 17. November 2013 Åh! Da kan vi gjerne møtes i morgen (med forbehold om at det ikke blir sykt dårlig vær)? Er han svær, han valpisen din? Ja, kjempekos! Jeg er hjemme fra skolen ca halv fire tenker jeg, kanskje mot fire. Når passer det å møtes? Kan forsåvidt også i morgen formiddag, så lenge vi er ferdig til ca halv ett Haha, litt stor? Par og tyve kilo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 17. November 2013 Rapporter Share Skrevet 17. November 2013 Å, dette høres koselig ut, men jeg har så mange planer i morgen for fridagen min Dere må kose dere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. November 2013 Rapporter Share Skrevet 17. November 2013 Ja, kjempekos! Jeg er hjemme fra skolen ca halv fire tenker jeg, kanskje mot fire. Når passer det å møtes? Kan forsåvidt også i morgen formiddag, så lenge vi er ferdig til ca halv ett Haha, litt stor? Par og tyve kilo Oi, svær Hm, jeg vil gjerne ta det i dagslys. For deg passer det best etter 16 eller før 12:30 og for Lisa passer det best etter 14:00. Så enkelt dette skulle være da @Lisa, går det an for deg at vi møtes 11 eller kræsjer det veldig med noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. November 2013 Rapporter Share Skrevet 17. November 2013 Marie, du får slenge deg med en annen gang Kose deg masse med fridag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 17. November 2013 Rapporter Share Skrevet 17. November 2013 11 blir litt tidlig, men det går helt fint hvis dere vil møtes da, Kan ta det igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 18. November 2013 Rapporter Share Skrevet 18. November 2013 MEn hva hvis dere møtes ca tre da, så kommer jeg så fort jeg bare kan? Eller vi kan si tirsdag klokken 2? Hvis det passer for alle da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 18. November 2013 Rapporter Share Skrevet 18. November 2013 Tirsdag går bra 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. November 2013 Rapporter Share Skrevet 18. November 2013 Tirsdag kl. 14 er bra Ingvild, via Tapatalk for iPhone Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 18. November 2013 Rapporter Share Skrevet 18. November 2013 Yeeeej! Gleder oss! Skal vi møtes på gresset der i "begynnelsen", den siden med Sletten senter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. November 2013 Rapporter Share Skrevet 18. November 2013 Ja, det kan vi gjøre @MegaMarie, har du kanskje tid i morgen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 18. November 2013 Rapporter Share Skrevet 18. November 2013 Kan jeg og slenge meg med, selvom jeg ikke har hund? (: Jeg bor jo ikke så langt fra sletten senter! Jeg vet ikke om jeg jobber i morgen da, men tror ikke det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 18. November 2013 Rapporter Share Skrevet 18. November 2013 Ja, det går fint for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 18. November 2013 Rapporter Share Skrevet 18. November 2013 Kan jeg og slenge meg med, selvom jeg ikke har hund? (: Jeg bor jo ikke så langt fra sletten senter! Jeg vet ikke om jeg jobber i morgen da, men tror ikke det. Ja, bare koselig det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 18. November 2013 Rapporter Share Skrevet 18. November 2013 Kor store/gamle er kvalpane som er med her? Min er 8ish mnd og hadde hatt godt av ein bytur, ikkje nødvendigvis for å leike og herje, men eg kan kanskje få gå forbi dykk litt fram og tilbake, stå litt og glo og slikt? Han ser ikkje nok andre hundar til vanleg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts