Gå til innhold
Hundesonen.no

Trenger pass til bernervalp i noen dager


Taz
 Share

Recommended Posts

Dette er veldig kort varsel, opprinnelig skulle jeg passe Malvin som han heter, men selvfølgelig fikk Kiwi løpetid.
Selv om han bare er en valp på 5 mnd så reagerer han på løpetiden og det er nok enklest for alle parter om han blir passet av noen andre.
Så jeg håper det er noen her inne som har mulighet til å passe han, han er en enkel og omgjengelig valp. :ahappy:

Eier reiser onsdag kveld og er hjemme igjen søndag denne uken. (21-25 Aug)
De bor i Notodden, men eier har bil og kan kjøre litt for å levere han.

:ahappy:
IMG_4489_Malvin.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje 4 timer hver vei er litt i det lengste laget. :P Men tusen takk for at du tilbyr, tror han hadde hatt det dritgøy hos deg. :ahappy::D

Pøh! :P Ja, jeg så for meg to klumper på fem måneder i fri utfoldelse her. De hadde nok hatt det dritgøy og jeg hadde sikkert fått noen grå hår? :lol:

Håper det ordner seg! :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh! :P Ja, jeg så for meg to klumper på fem måneder i fri utfoldelse her. De hadde nok hatt det dritgøy og jeg hadde sikkert fått noen grå hår? :lol:

Håper det ordner seg! :)

Neida, de sliter jo hverandre ut så da blir det jo mindre grå hår på deg. :lol:

Du skulle bodd en smule nærmere Gardermoen så hadde det jo ikke vært noe stress å fått han opp til deg. :P

Takk, satser på det er noen der ute som har mulighet til å passe en veldig behagelig bernervalp, han grenser til å være tvers igjennom lat. :P:ahappy:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det er mulig jeg kan! Jeg eller søsteren min. Vi lurer på om Dixie får løpetid snart, men tror ikke det hadde vært noe problem da vi har separat leilighet i kjelleren, kan godt la en av dem være der. Må selvsagt høre med min mor og min søster om det er greit men...

EDIT: åh Notodden vet jeg ikke hvor er, så bare at det sto Rogaland på din profil... Sjekket... Det ble gjerne litt langt :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Tja første tanken min er spør Pajko hun har flyttet til BØ som er tre mil unna og uten hund. Jeg har selv en hanne på 7 måneder og får hjem tispa til sønnen i helga og tror det er nok for min del.

KAn kanskje være lurt å skrive hvilken veg dem skal fra Notodden for da kan det jo være flere som bor den vegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja første tanken min er spør Pajko hun har flyttet til BØ som er tre mil unna og uten hund. Jeg har selv en hanne på 7 måneder og får hjem tispa til sønnen i helga og tror det er nok for min del.

KAn kanskje være lurt å skrive hvilken veg dem skal fra Notodden for da kan det jo være flere som bor den vegen

Men trodde ikke det var lov med hund der?

Da blir det sikkert mer enn nok for deg. :ahappy::)

Han reiser strekning Notodden - Gardermoen, men det blir tiiiiiidlig torsdags morgen og da hadde det sikkert vært mer praktisk for folk å fått han levert på onsdagen på normalt klokkeslett. :P

Men det er sikkert litt for kort varsel å spørre folk om pass. :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Men trodde ikke det var lov med hund der?

Da blir det sikkert mer enn nok for deg. :ahappy::)

Han reiser strekning Notodden - Gardermoen, men det blir tiiiiiidlig torsdags morgen og da hadde det sikkert vært mer praktisk for folk å fått han levert på onsdagen på normalt klokkeslett. :P

Men det er sikkert litt for kort varsel å spørre folk om pass. :hmm:

Det vet jeg ikke. Vet bare at studiet har noe reising som krever at man fikser pass av hund hvis man har med hund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, for en søting! Han kunne gjerne vært hos meg :wub: Men jeg jobber onsdag til fredag, og kan ikke ta han med. :hmm:

Han er vel litt liten for å være hjemme alene i 8 timer..

Eier har jobb, så han er vandt til å være alene hjemme opp til 8 timer. Som sagt han er en veldig omgjengelig og chill hund som ikke stresser seg opp for noe. :P

Men skjønner at du kanskje ikke vil ha en fremmed valp alene i leilighet/hus, for selv om han er OK hos eier og hos meg alene, så vet man jo aldri hvordan han reagerer alene hos helt fremmede folk.

Men takk uansett. :ahappy::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eier har jobb, så han er vandt til å være alene hjemme opp til 8 timer. Som sagt han er en veldig omgjengelig og chill hund som ikke stresser seg opp for noe. :P

Men skjønner at du kanskje ikke vil ha en fremmed valp alene i leilighet/hus, for selv om han er OK hos eier og hos meg alene, så vet man jo aldri hvordan han reagerer alene hos helt fremmede folk.

Men takk uansett. :ahappy::)

Hvis han er vandt til det så kan jeg passe han hvis du/eier ikke finner noe annet altså :) Kan dra hjem i lunsjen på torsdag og sjekke at alt går bra. Du kan jo sende meg PM hvis det er aktuelt :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...