Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Har gått en liten tur i dag, han er løs og bestemmer tempo :) Merker ingenting på han, han virker ikke stiv og han virker til å snu hodet normalt, kanskje litt mindre mot høyre.

Nå ligger han med Back on track-dekkenet surret rundt halsen og sover :)

Hundemassør ja. hmm :/ vet bare av kiropraktor og akupunktør i mitt område...

Har selvsagt kjøpt inn tyggebein som lørdagsgodt :) Håper han blir frisk fort fort!

Så bra! Da er han en heldig hund som blir tatt godt vare på :)

Her er terapauter i norge: http://www.nordiskhms.no/terapauter/index.php

Så hvis du skulle trenge det, så kan du se om det er noen i nærheten av deg :)

Skrevet

Så bra! Da er han en heldig hund som blir tatt godt vare på :)

Her er terapauter i norge: http://www.nordiskhms.no/terapauter/index.php

Så hvis du skulle trenge det, så kan du se om det er noen i nærheten av deg :)

Takk :)

Det er en i kristiansund ser jeg, det er 1,5 time fra meg ca så de er aktuelle om det skulle bli behov :) Jeg får se hva veterinæren/kiropraktoren sier og anbefaler. Han skal få behandling ved behov hvertfall!

• Like 1
Skrevet

Vi var på behandling i dag :) Må si det var litt fasinerende. Kiropraltoren kjente, vridde, trykket og klemte og gikk gjennom hele hunden.

Han hadde ikke vond nakke :) Han hadde litt stiv musklatur i nakke som hun mente hang sammen med ørebetennelsen hans. Derimor har han vondt i begge skuldrene sine. Ved full utstrekking fremover så var han smertepåvirket :/ Hun fant noen små låsninger i rygg som hun klemte og masserte, men disse var ikke bekymrende og han hadde ikke vondt der :) Hun kjørte akupunktur i bakparten han og vi fikk laserbehandling av skuldrene!!

Vi skal inn igjen for å sjekke bedring i skuldre om 2-3 uker og eventuelt ta en behandling til :) Hun mente på at det var muskulært. Han var også litt øm i de midterste tærne fremme, men dette var heller ikke uvanlig virket det som.

Jeg glemte selvsagt å spørre henne om hun hadde noen formening på hvorfor skuldrene er vonde osv. Noen tanker? Skal spørre neste gang for å høre.

Jeg nevnte at jeg har syntes han har blitt stivere i bevegelsene i front blandt annet. Og jeg føler han har en dårligere front enn tidligere muskulært sett :)

Nå er vi hvertfall igang med behandlingen *tommel opp* både kropp og øre

• Like 1