Gå til innhold
Hundesonen.no

Oslo-folk! Hvilken dyrebutikk bruker dere?


Cams
 Share

Recommended Posts

Helt siden Buster zoo ble lagt ned i området vi bodde tidligere, så er vi litt usikker på hvor vi bør handle hundeting.

Vi handler hundematen vår hos Alphadog i Oslo, men når det kommer til utstyr og slikt så syns jeg utvalget er lite og er mest rettet mot små selskapshunder.

Tam Alna har jo relativt greit med utvalg, men finnes det noen andre dyrebutikker som har et godt utvalg av det meste til hund? Enten i Oslo eller Lillestrøm området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest bikkje1

Jeg syns Dyresjappa har mye bra utvalg, er litt usikker på hva slags fôr etc. de har der, men de har masse forskjellig utstyr der, og de som jobber der er veldig hyggelige.

Det er også en på Grønland med mye utstyr og hyggelige ansatte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buddy ved CC vest på Lysaker liker jeg veldig godt, veldig bra utvalg.

Også liker jeg den lokale butikken her på Bekkestua ;)

Hundemat kjøper jeg på nett, skal jeg ha v&h så kjøper jeg det på Bekkestua.

Nesten alt hundeutstyr kjøper jeg på nettet, det er godbiter, Grise haler osv som jeg kjøper i butikk.

Får ofte sjokk når jeg sammenligner priser i butikk og nettet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper ikke så mye utstyr, jeg. Har en stor karde, en liten karde, en kam, en effileringssaks, seler og halsbånd i evigheter. Kjøpte et ulldekken til Tinka og en sele til Scilos sist vi var på Alna, fordi jeg har rota bort en hel søplesekk med hunderæl. Finner jeg den ikke snart igjen, kommer vi snart til poenget her :lol: Bjerke! Jeg kjøper alltid hundedingser på Bjerke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest bikkje1

Ingen som bruker Oslo Zoo Senter? :o

Oslo zoo senter har vel en del hurtta utstyr, tror jeg? Men jeg har opplevd at de ansatta har virket litt grinete og jeg føler meg alltid helt overvåket når jeg går inn det.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...