Aslan Skrevet 16. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2013 Til meg? Seriøst? TIL MEG? Nammenam kanin Thorvald og matmor approves 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 20. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2013 Mr. skjønner ikke helt hvorfor drakamp er så gøy ELSKER leken i kaninskinn. Vaskebjørn falt også i smak Kjøpte også div. tyggeting, regnet med vi skulle gi det bort til andre hunder til jul, men jammen likte han de selv 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H P Skrevet 20. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2013 Men vi får denne som sagt tilbake på nyåret Jeg vil også ha en slik på nyåret! Helst med svart eller rødt håndtak, hvis det kommer. Blir det noe mer vaskebjørn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 20. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2013 Jeg vil også ha en slik på nyåret! Helst med svart eller rødt håndtak, hvis det kommer. Blir det noe mer vaskebjørn? Det blir ikke noe mer nei, men! pga en tellefeil så har vi en til overs, si ifra om du vil ha den, hvis ikke legger jeg den bare ut for salg i nettbutikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H P Skrevet 20. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2013 Det blir ikke noe mer nei, men! pga en tellefeil så har vi en til overs, si ifra om du vil ha den, hvis ikke legger jeg den bare ut for salg i nettbutikken Jeg vil ha den Skal du tilfeldigvis innom Gardermoen i nær fremtid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 20. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2013 Jeg vil ha den Skal du tilfeldigvis innom Gardermoen i nær fremtid? Vi har stand på Letohallen lørdag og søndag neste uke, eventuelt kan jeg sende den med JeanetteH ikveld Sender deg PM 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofie & Aska Skrevet 5. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2014 Nå har jeg bestilt hos dere! Gleder meg til å få nye leker som forhåpentligvis vil engasjere hunden min mer enn de vi har nå og gi oss masse treningsglede på hundeklubben 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Hundegodt har stand i Langesund på utstilling begge dager neste helg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 21. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2014 @LolaPagola Vi har fått inn storfe knokeben forøvrig, foreløpig selger vi de bare på stand, men om du vil ha si ha (husker du var intressert) så kan jeg ordne den i posten for deg De koster 110 kr stk og veier rundt 2 kg stk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 21. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2014 Får dere inn lammeknoker igjen? Ser det såt "our of stock" på nettsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 21. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2014 Får dere inn lammeknoker igjen? Ser det såt "our of stock" på nettsiden. Ja, vi ble helt utsolgt i helga for det og mye annet da det gikk utrolige mengder snacks i Langesund! Er i bestilling 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 21. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2014 Ja, vi ble helt utsolgt i helga for det og mye annet da det gikk utrolige mengder snacks i Langesund! Er i bestilling Så bra! Da avventer jeg å bestille til dere har det inne igjen Dere skal ikke til Stavanger/Sandnes/rogaland på noen arrangement i 2014 tilfeldigvis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 23. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts