Gå til innhold
Hundesonen.no

Hugo heter jeg:-)


Bina

Recommended Posts

Hugo heter jeg-en Bostongutt i min beste alder :D 4 år-og livet foran meg..Mams og tante hentet meg i Sverige når jeg var 8 uker,forlot mine kjære søsken for å starte en ny epoke i trøndelagen!Her ble jeg raskt alles yndling,med mine vakre dådyrøyne(mams sier de er til å drukne i,så store er de :-o )og mine store ører som jeg bruker til å snakke med-og snakke,det gjør jeg hele tiden!!(bjeffer aldri,man er jo en dannet herre :roll: )

Nå har jeg hele tiden vært mammadalt :oops: ,men elsker selvfølgelig hele familien;paps,som rusker meg kjærlig på hodet så øra og hakevalkene flagrer,og kaller meg hans lille pitbull..Gutta mine,Andreas og Kristian:elsker å få ligge i fanget dems og bli klødd på og kost med..Ingen får være slemme mot dem altså-da blir det oppvask!!! :D Ja,åsså har vi gnagsåret da-lillesøs Lotta,en forvokst amstaff som kom her og forlangte oppmerksomhet!!'hmrrrf*Men,som den elskelige sjelen jeg er,har jeg alltids plass til henne her og!! :wink: Jeg elsker å bli med på ALT,hater å måtte være igjen hjemme(da er det kjekt å ha Lotta..)

Men,medaljen har en bakside...Jeg er syk,har Atopisk dermatitt(allergi)og må ha medisiner for å slippe den evindelige kløen-og ikke får jeg ligge i senga lenger heller*furte*(husstøv).Og jeg tåler ikke tørrfor-derfor fores det kun rått(absolutt ikke meg imot-nammm :D )Men,heldigvis,etter mange turer til dyrlegen-lever jeg godt med allergi!!

Men...det slutter ikke der..For noen måneder siden begynte jeg å halte sånn,mams og jeg var hos dyrlegen-igjen..(mams sier vi må få klippekort der assa :D )Resultat:Patella luxasjon,sterk grad...Yeah vil det liksom ingen ende ta??

Så nå er det bestemt i samråd med dyrlegen at jeg skal opereres 2.februar.Mams har lovt at hun skal være sammen meg,siden jeg bestandig er hos mams uansett..Og det er jeg enig i;har ligget tålmodig å ventet på mor når hun har vært på byen,uansett hvor sent det blir :roll: ,ligget ved hennes side når hun har vært dårlig(enten det er forkjølelse eller omgangssjuke-dette gjelder guttene mine og da)..Så jeg håper at jeg slipper å halte meg avgårde på tur,for jeg elsker å være med,men så er det ondt da vettu,når kneet går utav ledd nesten hele tiden!Agilityhund blir jeg nok aldri,men jeg tar det igjen på lydighetsbanen ;)

Men igår måtte jeg trøste mams..Hun var lei seg.Hvorfor??Jeg er da her jeg,mamsen ;) Selv om jeg egentlig ikke skal skjønne menneskespråk,skjønner jeg litt da..Mams hadde fortalt om operasjonen til noen bekjente,hvorpå de hadde ment at det beste hadde vært..svelg..avliving*grøssegrøss*Dette ble fulgt av:"det er jo så mye galt med hunden,skaff deg en ny-dette er bare arbeid"...................

Hvordan kan dems si sånn om meg??Ok,jeg plages litt mer enn andre til tider,men mitt gode humør kan INGEN ta fra meg!!!!Mams så meg dypt inn i øya,og sa:det er du og jeg Hugo,du og jeg...Og så rufsa hun meg kjærlig i hodet,fortsatt så ører og hakevalker flagrer :roll: Jeg klatra opp på fanget til mams,tråkka meg til,krodde meg godt tilrette-det er du og jeg,mams,du og jeg... :wink:

Skrevet av Hugo,med hjelp av mamsen sin 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :D Bilder ja..*hmmrfff*-skal spørre paps om hjelp jeg-mams kan bare surfe hun.. :oops: Men det kommer-be patient!!!!!!

Trubbnoskos til alle fra Hugo(mams kaller meg for "The Love of My Life" :D )

Hvis noen kunne værsåsnill å forklare mams hvordan man får lagt inn bilder??(p.s-hu må ha det inn med teskje :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

først må du legge bildet på nettet (f.eks. på en hjemmeside eller på www.photobucket.com)' date=' så finner u direktelinken til bildet og setter [img']*ADRESSEN TIL BILDET/URL'EN*%7Boption%7D

Hmmm...Vanskelig-kan jeg ikke heller teipe fast et bilde av Hugo på skjermen da???Ser det dere og..? :D Neida..ska få kallen til å hjelpe meg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...