SaraSL Skrevet 12. August 2013 Rapporter Share Skrevet 12. August 2013 Freja har begynt å stikke av i et par minutter til naboen eller i nabolaget. dette skjer når vi (foreldrene mine) er litt uforsiktige også må jeg få henne tilbake. skal jeg rose henne fordi hun kommer eller skal jeg kjefte på henne for å stikke av? nå her jeg bare rost henne men vil gjerne gjøre det som er det rette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 12. August 2013 Rapporter Share Skrevet 12. August 2013 Du må gjøre det gøy å komme til deg Det er ikke noe kjekt å komme tilbake til kjeft Jeg ville fortsatt med å rose når hun kommer. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 12. August 2013 Rapporter Share Skrevet 12. August 2013 Jeg har ikke fasiten, men da vi hadde mange hunder i hus, og luftet dem samtidig, så var det INGEN nåde til den som tok en avstikker. Den hunden som eventuelt tok en tur på egenhånd, fikk ingen varm velkomst. Tvert i mot. Jeg belønner og roser hundene mine når de kommer på innkalling. Ikke når de stikker av og til slutt kommer til meg, etter å ha kalt på dem en stund. Kommer de luntende etter diverse ærender, og jeg har ropt dem inn for lengst, da får de kjeft. Skikkelig kjeft. Ingen av mine hunder er redd for å komme, og de stikker i grunnen ikke av heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100011 Skrevet 12. August 2013 Rapporter Share Skrevet 12. August 2013 Jeg har aldri kjeftet eller straffet dyr som har tatt seg en tur på egenhånd når de kommer tilbake. Da har de fått klapp og ros for at de kommer til meg. Jeg vil forbindes med noe hyggelig å komme til, ikke en dårlig opplevelse. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 12. August 2013 Rapporter Share Skrevet 12. August 2013 Om du vet hvor hun drar å ville jeg løpt og hentet henne og da gitt henne klar beskjed om hva du mener om den saken. Om hun kommer tilbake på egenhånd hadde jeg ikke røst henne, men ikke kjeftet heller, bare tatt henne inn eller i bånd. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts