Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstillingsliner til salgs

Recommended Posts

Skrevet

I og meg jeg får endel liner, så har jeg nå noen til salgs.

De koster 250,- inkludert porto.

Det brune og turkise har jeg ett par til av.

De hvite/peacock fargete er mer sølv farget i det hvite enn det som kommer fram på bilde.

Det rosa er ekstra langt.

Send PM eller mail [email protected]

Jeg sender ikke før jeg evt har mottatt betaling.

Skrevet

Jeg vil ha den svarte!

Send PM eller mail om du vil ha det, så skal du få betalingsinformasjon.

Skrevet

Jeg vil ha det rosa, tror jeg :ahappy: Det er sølvkrok på det, sant?

Ja det er det.

Guest lijenta
Skrevet

Jeg vil ha det i turkis og brunt. Kan sendes sammen med det til turbobensen hvis hun kommer seg på Hundeklubben igjen :)

Skrevet

Jeg vil ha det i turkis og brunt. Kan sendes sammen med det til turbobensen hvis hun kommer seg på Hundeklubben igjen :)

Når du har avtalt med henne og hvordan det blir så sender du meg en PM. Så får du kontonr.

Skrevet

Ja det er det.

Da vil jeg ha det. Min puddel skal jo ha rååååsa stæsj når den en gang kommer :ahappy:

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg sikler litt på det brun/turkise hvis du fortsatt har det :)

Har du eventuelt mulighet for å ta det med til bjerke til helga?

Skrevet

Jeg sikler litt på det brun/turkise hvis du fortsatt har det :)

Har du eventuelt mulighet for å ta det med til bjerke til helga?

Ja det har jeg.

Skal på Bjerke på søndag.

Skrevet

Dette er vel kelpie str og ikke chihuahua str? :P sånn mht størrelse på krok og slikt :)

Nja, de krokene er pittepittesmå, så jeg tror kanskje de er nærmere chihuahua enn kelpie. Jeg ville ikke hatt problemer med å bruke det båndet på toypuddelen jeg vurderte om jeg skulle ha i hvert fall :)

Skrevet

Nja, de krokene er pittepittesmå, så jeg tror kanskje de er nærmere chihuahua enn kelpie. Jeg ville ikke hatt problemer med å bruke det båndet på toypuddelen jeg vurderte om jeg skulle ha i hvert fall :)

Jeg kommer til å ta inn noen til Toy neste runde. Men jeg tror faktisk kroken er samme str. Eneste forsjellen er at tauet blir tynnere og perlene ikke så tunge. Tror faktisk perlene er det største problemet med tanke på små hunder :)

Så har du noen ønsker med farge så send meg gjerne på PM. Men det vil ta en mnd tid før det kommer. Om du ikke vil ha det da så selger jeg det bare til noen andre. :)

Skrevet

Jeg kommer til å ta inn noen til Toy neste runde. Men jeg tror faktisk kroken er samme str. Eneste forsjellen er at tauet blir tynnere og perlene ikke så tunge. Tror faktisk perlene er det største problemet med tanke på små hunder :)

Så har du noen ønsker med farge så send meg gjerne på PM. Men det vil ta en mnd tid før det kommer. Om du ikke vil ha det da så selger jeg det bare til noen andre. :)

Neeeei, jeg skulle jo ikke ha toy ;) Men Leahs farge er egentlig lilla, så om det er noe fint med lilla, så vil sikkert hun ha det ;) Det rååååsa båndet er jo til min valp det.. Krysser fingra for at det blir ei tispe :lol:

Skrevet

Neeeei, jeg skulle jo ikke ha toy ;) Men Leahs farge er egentlig lilla, så om det er noe fint med lilla, så vil sikkert hun ha det ;) Det rååååsa båndet er jo til min valp det.. Krysser fingra for at det blir ei tispe :lol:

Jeg tenkte mer på de med de virkelige miniatyrene kanskje vil ha. Ikke bare på deg :P

Men du skal bestille ordentlig lilla og rååååsa til også.

Skrevet (endret)

Jeg tenkte mer på de med de virkelige miniatyrene kanskje vil ha. Ikke bare på deg :P

Men du skal bestille ordentlig lilla og rååååsa til også.

Men du siterte meg, så jeg sa det for sikkerhets skyld :lol::P Jeg har råååsa, så vi må ha lilla.. Er jeg lur, så bestiller jeg en hannhundfarge også, for hun får sikkert 7 sorte hannvalper :lol: Hmm... Må inn på siden hennes og se på farger da kanskje?

(Bolla vil ha lavendel hun.. Hannhundfarge må jeg komme tilbake til :P Light blue til sort valp og mint til brun valp, tror jeg? :lol: )

Endret av 2ne
  • 1 month later...
Skrevet

Noen nye bånd har jeg tilsalgs nå, ta kontakt på mail [email protected] eller PM.

250,- stk.

De fleste er nå 130 cm lang, om du er intressert i ett så skal jeg sjekke hvilken som er 1 meter og hvilken som er 130.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Første spørsmål er jo om du har bilder av hunden og om hunden faktisk er undervektig eller bare en slank, men frisk og helt funksjonsbeskrivelse type. Det er jo ikke til å stikke under en stol at de aller fleste hunder er tjukke i varierende grad og at de aller fleste som synes hunden sin er tynn egentlig har en helt frisk hund i ok vekt, om enn på den slanke enden av skalaen.  Så er det noen som har en bygning/kroppsholdning som kanskje fremhever bein osv litt mer enn andre også. Karperygg, hoftebein som stikker ut litt selv når hunden ikke er påfallende de tynn osv. I tillegg er jo hunden din relativt ung enda og det tar litt tid å få på plass skikkelig muskelmasse osv på en del hunder. Det er sjeldent hunder sulter foran matskålen , men er man urolig så er selvsagt veterinær en grei plass å starte.  Utover det. 1. Avklare om hunden faktisk er undervektig eller om det bare er utenfor din preferanse eller hva du er vant til. 2 bygge muskler. Både gjennom målrettet trening/aktivisering og ved å sørge for at hunden får i seg ett godt for med nok proteiner osv. 3. Om hunden faktisk er for tynn, få i den mer kalorier. Det kan være å gå over på feks høyenergi fôr, mer kalorier, mer fett, mer proteiner uten å øke mengde mat fysisk.altså enklere å få i hunden mer. I verste fall kan man tilsette rent fett. Har hunden god matlyst så er det selvsagt bare å øke mengde også.  Er det en hund som har tendenser til å stresse litt så kan det hjelpe mye å trene litt på å stresse ned også. Stress brenner mange kalorier 
    • Tilvenn munnkurv, ha halsbånd og ett litt kort bånd hengende på hunden om det kan hjelpe deg å få lettere kontroll uten å bli fysisk med hunden. Bur, grind og gitter kan også brukes når man trenger det. Evt ha en plass å binde fadt hunden i bånd på plassen sin.  Her trengs det nok også en del rotrening, lydighetstrening og grensesetting for å hjelpe hunden å skru av litt å roe ned. Kanskje er det også nødvendig å se litt på mengde aktivitet, om hunden får nok positivt outlet samt type aktivitet, om det er aktivitet som bygger oppunder en godsliten og fornøyd hund eller om det er aktivitet som bygger opp stress og uro.  Mange unghunder kan streve med ganske mye stress i perioder gjennom pubertet,  så det kan "bare" være derfor, noen hunder er generelt mer stresset og er litt sånn hele livet også. Men ofte kan det jo påvirkes delvis av oss iallefall.   Uansett så er det nok på tide å få "tatt noen kamper" og ikke bare prøve å unngå det. Tren der det er vanskelig og der reaksjonene kommer litt. Bruk hjelpemidler (bånd, munnkurv), vær tålmodig. Jobb med impulskontroll, lydighet og generell kontroll. Er du usikker på hvordan så ville jeg tatt kontakt med noen kompetente hundetrenere og fått hjelp i hjemmemiljø   
    • Nå er Zelda rett nok bare valp enda, men jeg opplever rasen som mer som en varsler enn vokter, og foreløpig er det igrunn lite varsling og på min iallefall.  Lite alvor.. Helt sikkert noen individuelle forskjeller selvsagt,  men generelt sett. Virker som hyggelige hunder, glad i folk, mye lyd dog (i lek osv når de blir ivrige). Min oppfatning av rasen er at det er ganske moderate og relativt enkle hunder med passelig aktivitetsnivå for folk som liker å være ute og kanskje trene litt hundesport, men uten å bli ekstremt liksom.  Litt avhengig av hvordan man definerer ting og hva man sammenligner med. Veldig fysiske og sprettne hunder med mye humor og tøys. 😄 
    • Velkommen tilbake!
    • Å, så herlig! Jeg har siklet på den rasen innimellom. Arbeidshund med en del vokt, jeg har hørt den beskrevet som en blanding av rottweiler og berner sennen? Håper du poster her og oppdaterer, veldig spennende!
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...