Vimsan Skrevet 18. August 2013 Rapporter Share Skrevet 18. August 2013 Men åh vilken vacker sötnos 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 19. August 2013 Rapporter Share Skrevet 19. August 2013 farlig farlig! Min samboer er hyperallergisk mot katt så kan ikke, men ååååååh jeg vil ha!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 19. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. August 2013 farlig farlig! Min samboer er hyperallergisk mot katt så kan ikke, men ååååååh jeg vil ha!! Burde hatt en sibirkatt eller bengal dere da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 19. August 2013 Rapporter Share Skrevet 19. August 2013 Herlighet, så nydelig! Vanligvis er jeg ikke stor fan av katter, men hun var fin, altså! Håper hun får et hjem snart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 30. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Da har lille frøken hvit reist til sin nye eier i Rogaland Herregud så trist Kan ikke bli oppdretter jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts