Poter Skrevet 8. August 2013 Rapporter Share Skrevet 8. August 2013 Skal snart ordne et nytt garderobeskap på soverommet og trenger noen lure og praktiske løsninger på hvordan det kan se ut innvendig. Har dere bilder og ideer å dele? Det hadde vært supert! Det er et garderobeskap for klær. Det kommer til å være ca 3 m langt og 2 m høyt. Hvor dypt vet jeg ikke enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 8. August 2013 Rapporter Share Skrevet 8. August 2013 Om du bor i nærheten av en ikea så ville jeg vel ha tatt en tur dit og tittet De har mange smarte løsninger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 8. August 2013 Rapporter Share Skrevet 8. August 2013 Ikea har en garderobeplanlegger på nettsiden sin der du kan sette sammen skap og innredning. Kanskje det kan være noe å prøve? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 8. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. August 2013 Er 100 mil til nærmeste IKEA, hehe, så hadde vært greit med noe annet enn fra dem. Ikke for det, det går jo an å bestille. Men den planleggeren skal jeg sjekke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fantasia Skrevet 9. August 2013 Rapporter Share Skrevet 9. August 2013 Bohus har noen bra løsninger på garderobe som ligner litt på ikea sitt pax system 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 14. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. August 2013 Bohus har noen bra løsninger på garderobe som ligner litt på ikea sitt pax system Ok, det skal sjekkes ut. Takk for tips! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. August 2013 Rapporter Share Skrevet 14. August 2013 Jeg har sittet og designet garderobe på pax hos ikea idag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts