Symra&Pippin Skrevet 7. August 2013 Rapporter Skrevet 7. August 2013 Veldig ofte når jeg blar mellom sider på nett så fryser laptopen og jeg må sitte noen sekunder å vente før jeg kan gjøre noe mer. Det er ikke sånn vanlig "venter på svar" med den der lille sirkelen som går rundt og rundt, alt bare fryser. Jeg synes dette skjer stadig oftere. Så spør jeg dere, kjære datafolk: Er det nettilgangen min (har fiberkabel) eller er det laptopen min som er syk? Edit: Det skjer forresten ikke bare når jeg blar mellom sider, skjerma kan fryse bare jeg trykker "liker"! Siter
Siri Skrevet 7. August 2013 Rapporter Skrevet 7. August 2013 Dette skjedde her også en del med min gamle laptop, spesielt når jeg var inne på enkelte aviser med mye sånn flash-greier (tror jeg iallefall ). .... jeg har byttet ut den laptopen med en ny... Siter
Symra&Pippin Skrevet 7. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 7. August 2013 Laptopen min er bare et par år gammel, det er ikke så gammelt, er det? Og det skjer på alle slags sider, sonen, eposten min osv. Kanskje jeg skal prøve å slå av og på den boksen til fiberkabelen? Siter
soelvd Skrevet 7. August 2013 Rapporter Skrevet 7. August 2013 Telemontøren min sier det nok er PC-en din. Hvilken nettleser bruker? Kan PC-en begynne å bli full av dritt? Prøv gratisversjonen av dette: http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free/ . Finner og fjerner småproblemer som kan være med på å gjøre maskinen tregere. 2 Siter
Symra&Pippin Skrevet 7. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 7. August 2013 Telemontøren min sier det nok er PC-en din. Hvilken nettleser bruker? Kan PC-en begynne å bli full av dritt? Prøv gratisversjonen av dette: http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free/ . Finner og fjerner småproblemer som kan være med på å gjøre maskinen tregere. Tusen takk! Det skal jeg gjøre. 1 Siter
Anette Skrevet 8. August 2013 Rapporter Skrevet 8. August 2013 Om alt henger så er det PCen din. Fiberen merker du det på om f. Ex nettsidene ikke klarer å laste ol. Siter
Lola Pagola Skrevet 8. August 2013 Rapporter Skrevet 8. August 2013 Har du mye ting på pc-en din? Kan hende det hjelper å kjøre en rens, med f.eks ccleaner :-) (edit; har blitt foreslått noe lignende ja, håper det hjelper :-) ) Siter
Symra&Pippin Skrevet 8. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2013 Telemontøren min sier det nok er PC-en din. Hvilken nettleser bruker? Kan PC-en begynne å bli full av dritt? Prøv gratisversjonen av dette: http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free/ . Finner og fjerner småproblemer som kan være med på å gjøre maskinen tregere. Nå har jeg kjøpt fullversjonen av det programmet der (gratisversjonen tar bare en del av rælet), kjørt det og nå er maskina mi mye raskere! Stor smask til både soelvd og telemontøren hennes! 3 Siter
Hermes Skrevet 8. August 2013 Rapporter Skrevet 8. August 2013 Rydde litt på maskinen, defragmentere, samt kanskje vurdere mer minne? EDIT: Kjøpte nettopp ny RAM til min Mac, og den går nå som en drøm, etter et par-tre måneder hvor den var seig og treig. Siter
soelvd Skrevet 8. August 2013 Rapporter Skrevet 8. August 2013 Nå har jeg kjøpt fullversjonen av det programmet der (gratisversjonen tar bare en del av rælet), kjørt det og nå er maskina mi mye raskere! Stor smask til både soelvd og telemontøren hennes! Vi smasker tilbake vi, vet du! Nyt rask PC Siter
Recommended Posts