LinL Skrevet 22. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 22. September 2014 Enig, det er litt tidlig. Jeg er så glad i høst! Siter
Trixi Skrevet 22. September 2014 Rapporter Skrevet 22. September 2014 Som regel forsvinner den første snøen ganske kjapt, så vi kan fortsatt få en fin høst 1 Siter
Gjest Skrevet 22. September 2014 Rapporter Skrevet 22. September 2014 I Tromsø blir den borte allerede Torsdag, så ingen fare! Siter
LØJ Skrevet 24. September 2014 Rapporter Skrevet 24. September 2014 Oi, se der ja, høsten fraværende på ubestemt tid 1 Siter
LinL Skrevet 28. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 28. September 2014 Høst igjen Lunsjpause Mye vind på toppen! Ekkelt synes rottelusa Kan vi gå ned nåå?? 2 Siter
LinL Skrevet 4. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Oktober 2014 Det mangler litt rein i denne tråden ser jeg, er ikke noe særlig på å ta bilder, men dere ser tegninga Masse rein her nå! 3 Siter
LinL Skrevet 29. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Mars 2015 Vi fikk smake litt på våren, men det varte ikke så lenge Forbereder meg til flytting, suger til meg alt jeg kan før avreise. Bare en måned igjen nå. Håper det blir bedre vær fremover! 4 Siter
LinL Skrevet 30. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mars 2015 Det er ei fin tid nå Ja Men nå har vi plussgrader, det er ganske dumt, skiløypa går over og i elva Den har allerede vært åpen en gang i vinter, så jeg tørr ikke gå mere på ski nå Håper på bare fjellsider, så jeg kan sulle der i stedet Siter
Poter Skrevet 30. Mars 2015 Rapporter Skrevet 30. Mars 2015 Ja Men nå har vi plussgrader, det er ganske dumt, skiløypa går over og i elva Den har allerede vært åpen en gang i vinter, så jeg tørr ikke gå mere på ski nå Håper på bare fjellsider, så jeg kan sulle der i stedet Litt vel mye ekstremsport å gå på elva da, ja Håper det blir kjapt bart nå etter påska, er ikke helt motivert for sny langt ut i mai, men vet jo hvor jeg bor... 1 Siter
Recommended Posts