Gå til innhold
Hundesonen.no

Smileys


Guest bikkje1
 Share

Recommended Posts

Guest bikkje1

Jeg ser det er mange som bruker masse smileys i innleggene sine, men hvordan får dere det til? Jeg har iPhone, om det har noe betydning.

:):(:P:o

pst! og hvordan får dere til de som beveger seg? Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis man ikke kan hva de forskjellige smilyene heter, så får man vel ikke opp forumets smilyer på mobilen når man skal skrive noe selv? Det får iallefall ikke jeg, men jeg pleier som regel bare å bruke de "vanlige" smilyene som man kan lage med tastaturet på mobilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis man ikke kan hva de forskjellige smilyene heter, så får man vel ikke opp forumets smilyer på mobilen når man skal skrive noe selv? Det får iallefall ikke jeg, men jeg pleier som regel bare å bruke de "vanlige" smilyene som man kan lage med tastaturet på mobilen.

Ikke som jeg har sett, men det er vel ikke vanlig å kunne se smileys på mobil uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer ikke opp smiley's på Ipad heller. Dvs, her på forumet. Har derimot 'egne' smiley's på Ipad'n, prøver og legge de inn her, vises de? :)

Nei, de vises ikke.

Jeg bruker aldri smileys-knappen når jeg skriver på datamaskinen jeg. Bruker de samme om og om igjen da - :D:):(:innocent::ahappy::P:teehe::whistle::getlost:;):aww::o:lol::wub::heart::console: - så da går det jo greit å bare skrive dem inn når jeg sitter på iPhonen også. Men de kommer kanskje opp i den Tapatalk-appen? Det vet jeg ikke, for jeg gidder ikke å betale tjueen kroner for å sitte på Hundesonen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queer: jeg ser smilyene når jeg er på iPhone, så tror de smilyene (emoji), kun vises for de som har appen eller iPhone/iPad ;)

Tror nok man må gjøre som Ingvild og kunne navnene på smilyene til forumet hvis man skal få noe mer avansert enn de man kan lage med kolon og parentes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer ikke opp smiley's på Ipad heller. Dvs, her på forumet. Har derimot 'egne' smiley's på Ipad'n, prøver og legge de inn her, vises de? :)

Vises på min samsung telefon.

Men sånn utover det burde man se alle de andre smileyene på data. Jeg er usikker på hvordan alle mobil versjonene er. :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer ikke opp smiley's på Ipad heller. Dvs, her på forumet. Har derimot 'egne' smiley's på Ipad'n, prøver og legge de inn her, vises de? :)

Jeg ser de smileyene på min pc, i hvert fall.

Edit: Men ikke i quoten over, bare i originalinnlegget.

Endret av Vims
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...