Ozzy Skrevet 2. August 2013 Rapporter Skrevet 2. August 2013 06.15: Ozzy syntes jeg er dust som står opp tidlig. Men vi går en tur, og da er alt greit igjen! Og i mellomtiden hadde jeg fått takke-lapp for kaffen jeg lagde: I 9-tiden satt jeg å ventet på bussen. Jeg er lettpåvirkelig så jeg kjøpte en iskaffe ti minutter etterpå. Når jeg kommer på jobb tar jeg ut kaninene. Surret litt, så tok først ut en gutt og en jente. Men skjønte hva jeg hadde gjort ganske fort, så da ble jenta hivd inn igjen og den andre gutten fikk gå ut. Så fikk vi nye marsvinunger, Min favoritt! Så kom det ikke mindre enn 1700kg hundemat + litt kattesand. Mesteparten er høyenergi-fòr pga kampanje. Hurra! Bærte bare halve pallen, hadde ikke tid til mer. I ett-tiden spiser jeg litt lunch. Også fikk vi noen baby-diskus som vi skal levere tilbake pga gjelle-mark. Jeg fikk en nymfeparaktitt tilbake og han blei satt i "karantene". Jeg skal skrive ny lapp om åpningstider og finner ut at jeg er for opphengt i katten min.. Og det er litt stille på slutten så jeg begynner på en bestilling mens jeg spiser bolle. 18.20: Jeg kom med ketchup og alle ble glade. Spesielt han på 3,5år. (Stemor, hennes sønn og barnebarn). Ungen, som har en skrekkblandet fryd når det kommer til Ozzy, leker med Ozzy. Og får ros for det! I 8-tiden spiser jeg en is. Gått en tur med Ozzy og han var dårlig i magen noe som resulterer i en brun rumpe. Unger på 3,5 år skjønner ikke helt konsekvensene av å slenge sommerkotterlett på gulvet når Ozzy har så lyst på.. Så satt jeg og tulla med pelsen til Fredrik mens jeg så på Masterchef. 4 Siter
Krilo Skrevet 2. August 2013 Rapporter Skrevet 2. August 2013 Du har hatt litt av en oppned dag du Fin dag da! Og heldige kaninene som får gå ute og finefine marsvinet Siter
Tabris Skrevet 2. August 2013 Rapporter Skrevet 2. August 2013 Du tar så kule bilder. Så ut som en herlig dag - og jeg ser at Ozzy er like søt fortsatt. Siter
lucy Skrevet 2. August 2013 Rapporter Skrevet 2. August 2013 Ser ut som en fin dag Ozzy er kjempesøt! Siter
SiriEveline Skrevet 2. August 2013 Rapporter Skrevet 2. August 2013 Fantastiske åpningstider! Så ellers ut som en fin dag! Siter
SFX Skrevet 2. August 2013 Rapporter Skrevet 2. August 2013 For en flott butikk som har mulighet til å ha dyrene ute! Ellers fniser jeg av åpningstidene deres 1 Siter
Ozzy Skrevet 2. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. August 2013 Du har hatt litt av en oppned dag du Fin dag da! Og heldige kaninene som får gå ute og finefine marsvinet Ja Innhegningen er ved det røde "huset" med Eukanuba-plakat ved parkeringa Ja marsvinet var supersøt! Solgt 2 av 3, av en eller annen grunn ville ingen ha hu! Du tar så kule bilder. Så ut som en herlig dag - og jeg ser at Ozzy er like søt fortsatt. Ozzy blir bare søtere faktisk! Ser ut som en fin dag Ozzy er kjempesøt! Ja! Takk Boller!!! Ja, boller! Fantastiske åpningstider! Så ellers ut som en fin dag! Ja, syntes jeg også. Sjefen var ikke like enig For en flott butikk som har mulighet til å ha dyrene ute! Ellers fniser jeg av åpningstidene deres Ja, kaninene får være ute når det er fint vær Har en liten luftegård som de får være i. Ikke alle på en gang såklart, men gutter og jenter annenhver gang Siter
Krilo Skrevet 2. August 2013 Rapporter Skrevet 2. August 2013 Ja Innhegningen er ved det røde "huset" med Eukanuba-plakat ved parkeringa Ja marsvinet var supersøt! Solgt 2 av 3, av en eller annen grunn ville ingen ha hu! Har sett det, men ikke vist at det blir brukt, heldige dyrene som er hos dere og får være ute! Åå, stakkar lita.. Jeg vil ha henne! Men samboer synes det holder med Leo og My.. Han er teit.. Siter
Aslan Skrevet 2. August 2013 Rapporter Skrevet 2. August 2013 Hahahahaha, jeg lo av åpningstidene ja :D Ellers så det ut som en fin dag da, minus rumpevask, jeg kjenner til problemet Siter
Ozzy Skrevet 2. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. August 2013 Har sett det, men ikke vist at det blir brukt, heldige dyrene som er hos dere og får være ute! Åå, stakkar lita.. Jeg vil ha henne! Men samboer synes det holder med Leo og My.. Han er teit.. Teite samboeren! Hun blir vel solgt etterhvert, hun er jo så søt atte! Folk er bare rare! Hahahahaha, jeg lo av åpningstidene ja :D Ellers så det ut som en fin dag da, minus rumpevask, jeg kjenner til problemet Rumpevask gjør sjeldent dagen lysere, det er helt sikkert! Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.