Mumle Mu Skrevet 1. August 2013 Rapporter Skrevet 1. August 2013 Bilen vår ble stjålet (IGJEN) fra utenfor leiligheten vår i Idunsgate i Oslo i natt. Om noen ser vår høyst elskede dieselpurke, ring politiet, Tone (95186760) eller Maren (99442528). Siter
Teserere Skrevet 1. August 2013 Rapporter Skrevet 1. August 2013 Æsj så kjedelig! Den er jo relativt lett å kjenne igjen også. Siter
AnnChristin Skrevet 1. August 2013 Rapporter Skrevet 1. August 2013 Har du lagt ut på facebook? Jeg har flere håndtverker venner som er i og rundt Oslo som ser mye hver dag! 1 Siter
Taggen Skrevet 1. August 2013 Rapporter Skrevet 1. August 2013 Sånt er kjedelig, uff Skal holde utkikk 1 Siter
Nirm Skrevet 1. August 2013 Rapporter Skrevet 1. August 2013 Kan du legge det ut på FB og gi oss en link vi kan dele? Jeg har "et par" på vennelista mi som jobber diverse steder i Osloområdet, og som kanskje kan komme over den på steder normale folk ikke bruker å ferdes. 1 Siter
Mumle Mu Skrevet 1. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. August 2013 Supert om dere vil det, altså!! Vet ikke om dere får delt denne? https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10153118789620204&set=a.342880200203.347538.666475203&type=1&theater Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 1. August 2013 Rapporter Skrevet 1. August 2013 Har delt! Er det du som er Tone? Ser jeg har en del felles venner med Tone, blir veldig nysgjerrig! Hehe 1 Siter
Mumle Mu Skrevet 1. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. August 2013 Har delt! Er det du som er Tone? Ser jeg har en del felles venner med Tone, blir veldig nysgjerrig! Hehe Jepp! Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 1. August 2013 Rapporter Skrevet 1. August 2013 Jepp! Ah Så vi hadde en del felles bekjente herfra, blant annet noen Team Me medlemmer, Uno og Bjarne Håper du får bilen raskt tilbake! 1 Siter
Mumle Mu Skrevet 1. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. August 2013 Ah Så vi hadde en del felles bekjente herfra, blant annet noen Team Me medlemmer, Uno og Bjarne Håper du får bilen raskt tilbake! Artig! De er barndomskompiser av meg, er fra Elverum Ja Dieselpurka har bare å dukke opp. På to år, så er dette andre gangen hun er stjålet. Sju innbrudd (innbrudd og innbrudd, rumenerne plukker den fri for deler) har vi hatt også, så kan vel i grunn si at vi begynner å bli vant med å ikke få ha kjerra i fred Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 1. August 2013 Rapporter Skrevet 1. August 2013 Artig! De er barndomskompiser av meg, er fra Elverum Ja Dieselpurka har bare å dukke opp. På to år, så er dette andre gangen hun er stjålet. Sju innbrudd (innbrudd og innbrudd, rumenerne plukker den fri for deler) har vi hatt også, så kan vel i grunn si at vi begynner å bli vant med å ikke få ha kjerra i fred Ah! Da har vi nok en del felles bekjente ja Siter
Nirm Skrevet 1. August 2013 Rapporter Skrevet 1. August 2013 Da er det delt! Kjedelig at det ikke er mulig å få ha ting i fred, med de kjører mye caravelle selv... 1 Siter
ToneS Skrevet 1. August 2013 Rapporter Skrevet 1. August 2013 Så utrolig kjedelig! Håper den kommer seg straks til rette igjen.! Siter
Mumle Mu Skrevet 17. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 17. August 2013 Vi har bil igjen! Bilen ble funnet i dag etter at ei dame erkjente tyveriet. Rare dama har hatt nøkkel til bilen (bakdelen med gamle folkevogner, alle nøkler passer..), så lite skader på den. Vasket den, fylt diesel og kasta søppelet har hun gjort også. 11 Siter
Lola Pagola Skrevet 17. August 2013 Rapporter Skrevet 17. August 2013 Vi har bil igjen! Bilen ble funnet i dag etter at ei dame erkjente tyveriet. Rare dama har hatt nøkkel til bilen (bakdelen med gamle folkevogner, alle nøkler passer..), så lite skader på den. Vasket den, fylt diesel og kasta søppelet har hun gjort også. herregud... men det var da jammen godt! Hadde hun noen forklaring på hvorfor hun tok den, og hvorfor hun leverte tilbake? Siter
Mumle Mu Skrevet 17. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 17. August 2013 herregud... men det var da jammen godt! Hadde hun noen forklaring på hvorfor hun tok den, og hvorfor hun leverte tilbake? Politiet taua dama inn før i dag, da kjørte hu rundt i en annen stjålet bil Så hun liker vel bare å ha det ryddig i bilene hun stjeler, da! Folk er rare. 2 Siter
Mumle Mu Skrevet 17. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 17. August 2013 Politiet taua dama inn før i dag, da kjørte hu rundt i en annen stjålet bil Så hun liker vel bare å ha det ryddig i bilene hun stjeler, da! Folk er rare. .....når biltyvene begynner å rydde i bilen, er det vel kanskje på tide å ta hintet? 3 Siter
Mud Skrevet 17. August 2013 Rapporter Skrevet 17. August 2013 Kan du be henne stjele min også? Litt lite Diesel og MYE rot. 5 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 17. August 2013 Rapporter Skrevet 17. August 2013 Må fnise litt av ordenstyven, hehe 1 Siter
Nirm Skrevet 17. August 2013 Rapporter Skrevet 17. August 2013 Så bra du fikk den tilbake! Men skaff deg rattlås. Da kommer de ingen vei med den rett og slett... Siter
Mumle Mu Skrevet 17. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 17. August 2013 Så bra du fikk den tilbake! Men skaff deg rattlås. Da kommer de ingen vei med den rett og slett... Åjoda! Hadde rattlås (sånn fra ratt til pedal), klarte å stjele den alikevel, gitt . Så nå har vi kjøpt to, en på rattet og en fra pedal til ratt. Siter
Recommended Posts