Gå til innhold
Hundesonen.no

Hund som "klør" på ryggen


Tabris
 Share

Recommended Posts

Kanskje han LIKER litt "massasje" på understellet? :lol:.

Willy er også en ruller - og han ruller seg i ren og skjær glede. Han kan løpe i full fart på jordet her, for så å senke hodet og stupe kråke, lande på ryggen og bli liggende og rulle og gnu, bite i gresset og knurre for seg selv :lol:

Han gjør nok det. Folk ler seg ihjel av han når han åler avgårde mens vi eks venter på ting. Han klarer å åle ganske langt også.

Ser veldig komisk ut. Skal få filmet det en dag. En ting er gress, men i skogen over stubber og lyng er helt ufattelig.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gjør nok det. Folk ler seg ihjel av han når han åler avgårde mens vi eks venter på ting. Han klarer å åle ganske langt også.

Ser veldig komisk ut. Skal få filmet det en dag. En ting er gress, men i skogen over stubber og lyng er helt ufattelig.

Jeg ser det for meg :lol:. Willy ålet når han skulle krype (som i øvelsen KRYP i brukshundprogrammet). Det så helt komisk ut :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scilos ruller og grynter og gnukker og vrikker. Vinteren med ren snø er en højdare, ellers har han sine faste gnukkeplasser. Dessverre er en av disse mitt i veien, utenfor her. Det bryr ham lite om bussen kommer, en herre må da få klø seg på ryggen! Han er ikke preget av stress, what so ever.

Tinka får ikke lov, for hun ruller seg i muselik og dritt og fanteri og det hæler jeg bare ikke. Ellers tar hun en ørkenrotterulle innimellom og det er vel greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av mine ruller seg av nytelse ute i gress og lyng på denne måten, men Aiko er fæl til å stupe med hodet og nakken først over ting hun skal "ta", som en leke, et tyggebein eller lignende, og driver deretter og ruller rundt på det mens hun snøfter og knurrer. Ofte blir hun liggende på ryggen og se på det hun tar med ett øye, som for å sjekke om tingen har "gitt seg", før hun bestemmer seg for å gi den en omgang til. :D Begge liker dessverre å rulle seg i ekle ting ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...