Blad Skrevet 22. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2013 Windele Windya Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 22. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2013 Walkabout var jo kjempepassende. En australier som skal ut på tur liksom. Som Monica sier, så er det en Svensk kelpieoppdretter som har det som kennelnavn, ellers er det kjempe kult ja! Bare fortsett å kom med forslag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 22. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2013 Wicked Wagga!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 22. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2013 Wagga Wagga Wicked! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miavoff Skrevet 22. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2013 Wipeout? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KiBra Skrevet 22. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2013 wiczy (wixie) welvet wasa willow Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 22. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2013 wiczy (wixie) welvet wasa willow Wasa må jo være perfekt på en sprø svenske! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Wallaby? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 23. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Skjønner den ja. Blir litt feil. Men Wirkola er legendarisk altså, og ikke på en skihoppende måte. Det var egentlig ganske kult, jeg tror jeg må ta det med videre altså! Likte det med det begrepet. Hvis det blir en agility frøken, så er det jo litt kult. "Er du klar til å hoppe etter Wirkola?" Jeg tror Wagga Wagga kryper litt innpå meg også Men bare kjør på med flere navn, så jeg har mer å velge i Wallaby? Det og var litt stilig Tygge litt på det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Wallaby? Enda morsommere - kengubarnet liksom Woy Woy (sted i New South Wales Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 23. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Enda morsommere - kengubarnet liksom Woy Woy (sted i New South Wales Haha, nå tenker jeg på den sangen: "Voi voi, høyt oppi fjellet" Mange stilige stedsnavn i Australia på W altså. Tar denne med videre også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Wesa, Wena, Wonder, Whanda, Windy, Wolly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 24. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2013 Hmm, tror jeg har kuttet det ned til: Vickulas Wagga Wagga Vickulas Wirkola Men hvilket var best? Jeg liker at Wagga Wagga er Australsk siden det er en Australsk rase, men jeg likte utrykket "å hoppe etter Wirkola" om det blir en agility karriere på henne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 24. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2013 Wirkola hørtes best ut 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 24. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2013 Wagga Wagga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 24. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2013 Hmm, tror jeg har kuttet det ned til: Vickulas Wagga Wagga Vickulas Wirkola Men hvilket var best? Jeg liker at Wagga Wagga er Australsk siden det er en Australsk rase, men jeg likte utrykket "å hoppe etter Wirkola" om det blir en agility karriere på henne. wirkola så tenker jeg mann da skal ikke du ha tispe? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 24. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2013 wirkola så tenker jeg mann da skal ikke du ha tispe? Samme sa mamma Jo, jeg skal ha tispe. Men det var så kult begrep! Men takk for innspill. Om flere mener det, så bør jeg jo ikke velge det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 24. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2013 Samme sa mamma Jo, jeg skal ha tispe. Men det var så kult begrep! Men takk for innspill. Om flere mener det, så bør jeg jo ikke velge det.. tenker da at wagga wagga er litt mer kjønnsnøytralt altså, jeg kommer til å tenke hanne hve gang jeg hører wirkola, selvom det er en kul referanse til en hoppende kelpie. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 24. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2013 tenker da at wagga wagga er litt mer kjønnsnøytralt altså, jeg kommer til å tenke hanne hve gang jeg hører wirkola, selvom det er en kul referanse til en hoppende kelpie. Haha Wagga Wagga er mer kjønnsnøytralt, ja. Men som sagt, om flere sier de tenker hannkjønn for Wirkola, så dropper jeg det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 24. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2013 Jeg tenker hann med Wirkola Waka Waka var veldig kult! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 24. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2013 Jeg tenker hann med Wirkola Waka Waka var veldig kult! Der hadde vi enda en Du mener Wagga Wagga, sant? Jeg tror sonen har talt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 24. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2013 Wagga Wagga (gratulerer forresten!) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 24. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2013 Viste at det var en mann i utrykket hoppe etter wirkola, men tenker at a navn er jentenavn, også kjenner jeg jo flere jenter som heter Wirkola til etternavn så ligger kanskje der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 24. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2013 Wagga Wagga definitivt om det skal være en av de to, jeg tenker også mann når jeg tenker Wirkola. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 24. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2013 wirkola - så tenker jeg på Riccola reklamene Wanderlust (navnet på Björk sangen under) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts