SiriEveline Skrevet 9. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2013 Herlige småttisser! De ser bare helt nydelige ut 1 Siter
Malamuten Skrevet 9. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2013 Kjempefine alle sammen, liker Astra kjempegodt, litt vanskelig og si hvorfor, har ikke så mye og basere det på, men et eller annet er det med henne 1 Siter
Mollymor Skrevet 11. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2013 Så fascinerende at de deler seg etter farge. Mine Bostoner gjør ikke det, her ligger mahogny brindle og de sorte/seal (er ikke helt sikker på hvilken farge de er, blir spenende å se etterhvert) sammen. MEN muligens forklaring på at den jenten som har hvitfaktor (hvit på innsiden av bakbena opp til magen) ofte legger seg i et hjørne alene... Aner ikke, men filmen din fikk meg til å lure... Flotte valper, og veldig "for seg". Tar meg i å sammenligne, siden de er så jevngamle, og det ser ut som om dine ligger litt foran til tross for at mine ble født noen dager før... Vet du hvem du skal beholde? Hvem og hvorfor? Jeg syes det er spennende med andre raser, men synes det er vanskelig å se hva som gjør akkurat den valpen bra ifht de andre. Siter
tm100021 Skrevet 11. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Oktober 2013 Så fascinerende at de deler seg etter farge. Mine Bostoner gjør ikke det, her ligger mahogny brindle og de sorte/seal (er ikke helt sikker på hvilken farge de er, blir spenende å se etterhvert) sammen. MEN muligens forklaring på at den jenten som har hvitfaktor (hvit på innsiden av bakbena opp til magen) ofte legger seg i et hjørne alene... Aner ikke, men filmen din fikk meg til å lure... Flotte valper, og veldig "for seg". Tar meg i å sammenligne, siden de er så jevngamle, og det ser ut som om dine ligger litt foran til tross for at mine ble født noen dager før... Vet du hvem du skal beholde? Hvem og hvorfor? Jeg syes det er spennende med andre raser, men synes det er vanskelig å se hva som gjør akkurat den valpen bra ifht de andre. Vi har hvitfaktorering på vår rase også Nei, jeg bestemmer ikke enda hvem jeg skal beholde. Valpene skal igjennom øyelysning, valpetest, valpeevaluering og forverten må føle at valpen kommer til å passe inn i deres hjem før vi bestemmer hvilket som blir i vårt eie Jeg har selvsagt mine tanker, og det er to blå som skiller seg ut, og den ene tric'en. Så får vi se Den jeg har som favoritt per idag, er den som har vært siden fødselen. Men det er enda "lang vei igjen"! Idag må jeg få klar en valpebinge til dem, av kompostgrinder istedenfor kassen. Tre stykker var utenfor kassen når jeg kom ned til morgen idag Siter
Martine Skrevet 11. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2013 Vi har hvitfaktorering på vår rase også Nei, jeg bestemmer ikke enda hvem jeg skal beholde. Valpene skal igjennom øyelysning, valpetest, valpeevaluering og forverten må føle at valpen kommer til å passe inn i deres hjem før vi bestemmer hvilket som blir i vårt eie Jeg har selvsagt mine tanker, og det er to blå som skiller seg ut, og den ene tric'en. Så får vi se Den jeg har som favoritt per idag, er den som har vært siden fødselen. Men det er enda "lang vei igjen"! Idag må jeg få klar en valpebinge til dem, av kompostgrinder istedenfor kassen. Tre stykker var utenfor kassen når jeg kom ned til morgen idag Gærningene et par kompostbinger i høyden da eller? 1 Siter
tm100021 Skrevet 12. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Oktober 2013 Valpene har fått "hybel" ! Tenker de flytter på spisestuen om to ukers tid, så er det lett ut på verandaen om været tillater 7 Siter
Rocket Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2013 Så utrolig søte! Får lyst å kidnappe hele gjengen! De har i hvert fall funnet stemmen sin 1 Siter
Guest lijenta Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2013 Hvor lang tid tar det før dem er over kompostgrinden ? Syntes dem allerede prøvde seg en søte er da valpene Siter
MiO Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2013 Oj, det var ikke så rent lite LYD i et sånt valpekull! Nydelige! 1 Siter
tm100021 Skrevet 16. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 Jeg håper de holder seg inni kompostgrinden Igår fikk de ordentlig mat for første gang, og det er utrolig morsomt fra det tredjedelsekundet der de smaker det inn i munn til de virkelig slenger seg ned i skålen og bare prøver å presse i seg så mye som mulig på kortest mulig tid 3 Siter
Martine Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 Jeg håper de holder seg inni kompostgrinden Igår fikk de ordentlig mat for første gang, og det er utrolig morsomt fra det tredjedelsekundet der de smaker det inn i munn til de virkelig slenger seg ned i skålen og bare prøver å presse i seg så mye som mulig på kortest mulig tid :lol: Siter
Mollymor Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 Så ut som de likte det, ja. Hva får de? Siter
tm100021 Skrevet 16. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 v&h valpeforet med geitemelk Siter
Mollymor Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 Aha.. Mine får også vom valpefor, men så at ditt var myye lysere, så visste ikke om det var noe annet. Hmm, kanskje jeg også skulle blande geitemelk i? Hvor i all verden får man tak i sånt, da? Siter
Guest Jonna Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Aha.. Mine får også vom valpefor, men så at ditt var myye lysere, så visste ikke om det var noe annet. Hmm, kanskje jeg også skulle blande geitemelk i? Hvor i all verden får man tak i sånt, da? Kjøleskapet på butikken. Er en liten hvit kartong ned "strek" tegning av geit på i grønt. Siter
Carina Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Og jeg syntes mine musikkvalper var høylydte. Søøøte! 1 Siter
Bananen Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Innmari søte. For en lyd på de! Ja, søte. 1 Siter
Recommended Posts