tm100021 Skrevet 3. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2013 Vi tok ca 60 bilder (NO KIDDING.) Av Add Fuel To The Fire... De fleste var hun enten på vei ut av kamera, eller sånn her Vi begynner tidlig med oppstilling skjønner man jo. Neida, hehe. Lana 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 3. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2013 Så fine! Men A kull? Er dette deres første kull?? Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 3. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2013 Så fine! Men A kull? Er dette deres første kull?? Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Ja, første kullet mitt under eget kennelnavn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 3. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2013 Haha, bulldozer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2013 Hekla!! Hekla!! Elsker energiske valper som tidlig viser initiativ!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 3. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2013 Vi tok ca 60 bilder (NO KIDDING.) Av Add Fuel To The Fire... De fleste var hun enten på vei ut av kamera, eller sånn her Vi begynner tidlig med oppstilling skjønner man jo. Neida, hehe. Lana hørtes veldig kjent ut! Små marker å håndtere:) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 3. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2013 Hekla bjeffer forøvrig hun er den eneste i kullet som har små glippe i ørene, og hver gang unghundene nå bjeffer stopper hun opp det hun gjør, løfter hode og kaster det tilbake mens hun "svarer" :lol: Tror Lars er glad hun ikke skal bo hjemme 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 3. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2013 Hekla bjeffer forøvrig hun er den eneste i kullet som har små glippe i ørene, og hver gang unghundene nå bjeffer stopper hun opp det hun gjør, løfter hode og kaster det tilbake mens hun "svarer" :lol: Tror Lars er glad hun ikke skal bo hjemme Har du bestemt allerede hvem du beholder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 3. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2013 Nei, men ingen skal bo her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 3. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2013 Men jeg gleder meg til å se om det er de to som blir igjen i mitt eie som jeg plukket ved fødselen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 3. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2013 Blir spennende! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mollymor Skrevet 3. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2013 SÅ herlige de er! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 3. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2013 Jeg tror jeg har funnet meg en favoritt allerede... Stella 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2013 Jeg og har en favoritt, Soleil 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2013 Elle 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2013 Jeg og har en favoritt, Soleil Samme her! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2013 Sukk, jeg er så sjalu og misunnelig at jeg sikkert bryter minst to av syv dødssynder i Bibelen. Jeg unner deg all kos, Lill, jeg vil bare ha valper jeg også, og jeg skulle hatt valper på samme alderen nå. Men vi skal heie på dere på valpeshow i februar og utover! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 4. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2013 Sukk, jeg er så sjalu og misunnelig at jeg sikkert bryter minst to av syv dødssynder i Bibelen. Jeg unner deg all kos, Lill, jeg vil bare ha valper jeg også, og jeg skulle hatt valper på samme alderen nå. Men vi skal heie på dere på valpeshow i februar og utover! Tusen takk! Og :hug: Jeg kjenner igjen de samme følelsene fra forrige gang og forrige der igjen. Det var en stund sånn at jeg kunne ikke engang SE på de valpene som ble født på samme uke som "mine" skulle ha blitt født etter finlandsturen. Man liker jo ikke å ha det sånn, men det ER sånn bare. Det er så bittert og så sårt når ting ikke blir som man håpet på og man legger så ufattelig mye energi (penger) og planlegning i det. Skuffelsen er så stor når det er så viktig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2013 Noen andre enn Hekla kan aldri mbli min favoritt. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2013 Tusen takk! Og :hug: Jeg kjenner igjen de samme følelsene fra forrige gang og forrige der igjen. Det var en stund sånn at jeg kunne ikke engang SE på de valpene som ble født på samme uke som "mine" skulle ha blitt født etter finlandsturen. Man liker jo ikke å ha det sånn, men det ER sånn bare. Det er så bittert og så sårt når ting ikke blir som man håpet på og man legger så ufattelig mye energi (penger) og planlegning i det. Skuffelsen er så stor når det er så viktig! Hvis en ikke var så emosjonelt involvert, tror jeg vi ville vært dårligere hundeeiere og oppdrettere. Fornuft og lidenskap hånd i hånd tror jeg er en god strategi 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 6. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2013 Dette finner jeg ganske ofte!! 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 6. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2013 Så utrolig kult og rart Lill Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 6. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2013 Ja! Det er visst veldig vanlig på tricolor/blue merle kull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 6. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2013 Ja! Det er visst veldig vanlig på tricolor/blue merle kull De rotter seg sammen mot hverandre! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 6. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2013 Hahah, så finurlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts