ToneS Skrevet 16. September 2013 Rapporter Skrevet 16. September 2013 Bollemage! Jeg tipper 8 jeg da, 5 gutter og 3 jenter. Farge vil jeg ikke tippe Siter
tm100021 Skrevet 17. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 17. September 2013 Da har vi vært og røntget. Jeg er SÅ utrolig glad for at jeg har mest sannsynligvis rett om at hun bare bærer de veldig "utenpå" Jeg ser 5 skaller for sikkert, veterinæren mente hun så 7 ryggrader og med sikkerhet 6. En annen ting var at hun mente var litt vanskelig å se nå da hun ikke er så langt på vei som vi tror hun er, og det er veldig bra siden jeg reiser til danmark på lørdag 9 Siter
Martine Skrevet 17. September 2013 Rapporter Skrevet 17. September 2013 Da har vi vært og røntget. Jeg er SÅ utrolig glad for at jeg har mest sannsynligvis rett om at hun bare bærer de veldig "utenpå" Jeg ser 5 skaller for sikkert, veterinæren mente hun så 7 ryggrader og med sikkerhet 6. En annen ting var at hun mente var litt vanskelig å se nå da hun ikke er så langt på vei som vi tror hun er, og det er veldig bra siden jeg reiser til danmark på lørdag Spennende! Hvor langt er hun på vei da, sånn ca? Siter
tm100021 Skrevet 17. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 17. September 2013 51 fra første parring, 47 fra siste parring Edit; eller 52? Hm, ja Siter
Martine Skrevet 17. September 2013 Rapporter Skrevet 17. September 2013 Okei gleder meg til hun har poppet ut bebisene! 1 Siter
Guest Jonna Skrevet 17. September 2013 Rapporter Skrevet 17. September 2013 Holder en knapp på 5 stk etter røntgen bilde. Pokker da tok jeg feil med 4 ... Siter
Raksha Skrevet 17. September 2013 Rapporter Skrevet 17. September 2013 Der blir det mange fine miniLyraer 1 Siter
LeneG Skrevet 17. September 2013 Rapporter Skrevet 17. September 2013 Ååå så moro å se dem Det var veldig tydelige bilder. 1 Siter
Guest Jonna Skrevet 17. September 2013 Rapporter Skrevet 17. September 2013 Åh nå røsket det i valpelivmoren "min" igjen. Jeg og vil ha valper! Gleder meg til å komme kline med de! Siter
MiO Skrevet 17. September 2013 Rapporter Skrevet 17. September 2013 Gleder meg skikkelig til å se første bildene av valpene altså! 1 Siter
Elisabeth00 Skrevet 17. September 2013 Rapporter Skrevet 17. September 2013 Jeg syns jeg ser 7 eller 8 ryggrader jeg Gleder meg til valpebilder 1 Siter
Gjest Skrevet 17. September 2013 Rapporter Skrevet 17. September 2013 Da har vi vært og røntget. Jeg er SÅ utrolig glad for at jeg har mest sannsynligvis rett om at hun bare bærer de veldig "utenpå" Jeg ser 5 skaller for sikkert, veterinæren mente hun så 7 ryggrader og med sikkerhet 6. En annen ting var at hun mente var litt vanskelig å se nå da hun ikke er så langt på vei som vi tror hun er, og det er veldig bra siden jeg reiser til danmark på lørdag 8 stk - 5 hanner(4 TC/1BM) og 3 tisper(1 TC/2BM) Er min antakelse og gjetning fremdeles. Jeg ser -mener jeg 7 ryggrader. Og en 8-ende kan godt gjemme seg inni der Siter
Arkan Skrevet 17. September 2013 Rapporter Skrevet 17. September 2013 Så utrolig koselig!! Synes dere har måttet vente urettferdig lenge. 1 Siter
MegaMarie Skrevet 17. September 2013 Rapporter Skrevet 17. September 2013 Jeg teller 6 valper med hode og ryggrad Enig med veterinæren. Men kanskje det er en til der, så får jeg riktig antall ihvertfall 1 Siter
tm100021 Skrevet 17. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 17. September 2013 Takk for gjettinger alle sammen, er glad det ikke er så lenge igjen Men hun er like sprek enda. Synes det er URETTFERDIG å måtte være hjemme når vi skal gå litt hard tur (prøvde å hoppe ut av kjøkkenvinduet istad), men er ellers med på alt. Er like leken og gæren som før. Istad hoppet hun over tre grinder for å komme seg inn i stuen der det stod en pakke kjeks -_- Åh nå røsket det i valpelivmoren "min" igjen. Jeg og vil ha valper! Gleder meg til å komme kline med de! Det er jo ikke sååå lenge til det er din tur! Jeg kjenner skikkelig sug i magen når jeg tenker på endelig valper! Så utrolig koselig! Synes dere har måttet vente urettferdig lenge. 1 Siter
Martine Skrevet 18. September 2013 Rapporter Skrevet 18. September 2013 Takk for gjettinger alle sammen, er glad det ikke er så lenge igjen Men hun er like sprek enda. Synes det er URETTFERDIG å måtte være hjemme når vi skal gå litt hard tur (prøvde å hoppe ut av kjøkkenvinduet istad), men er ellers med på alt. Er like leken og gæren som før. Istad hoppet hun over tre grinder for å komme seg inn i stuen der det stod en pakke kjeks -_- Det er jo ikke sååå lenge til det er din tur! Jeg kjenner skikkelig sug i magen når jeg tenker på endelig valper! Gærne-Lyra! Lill, du fortjener virkelig at det kommer valper nå altså. 1 Siter
Malinka Skrevet 18. September 2013 Rapporter Skrevet 18. September 2013 Jeg synes jeg ser 6,men det kan være enda en. Spennende! Sent from my HTC One S using Tapatalk 4 1 Siter
tm100021 Skrevet 21. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 21. September 2013 Dag 57. Hun er utrolig sprek enda. Fortsatt prøver å hoppe over grinder (Men jeg har utsmartet henne, til nå ihvertfall.) og hun leker som bare det og blir sur når vi forlater henne hjemme om vi skal gå langtur i skogen. Hun er med på småturer, og leker voldsomt enda så jeg lar henne ikke leke mer med Arya nå... De er begge bulldozere liksom, og Lyra er ikke akkurat preget av å være høydrektig. Valpene kommer nok heldigvis ikke mens jeg er i Danmark tror jeg Håper ikke det, for tenkte å kjøpe vetbed der nede, og vil jo gjerne være med da Skal måle tempen nå etterpå og ikveld, bare for å være sikker før jeg drar. Tror ingen ting skjer før tidligst onsdag 2 Siter
Martine Skrevet 21. September 2013 Rapporter Skrevet 21. September 2013 Oppdater meg, da! når kan de tidligst komme? Altså, når er de ikke premature lengre? 1 Siter
Rocket Skrevet 22. September 2013 Rapporter Skrevet 22. September 2013 Ååååh så spennende! Gleeeeder meg til colliebebis bilder og historier! Masse lykke til Lill! 1 Siter
Benedicte Skrevet 22. September 2013 Rapporter Skrevet 22. September 2013 Tror det er seks stykker inni der! 1 Siter
tm100021 Skrevet 25. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 25. September 2013 Dag 61 fra første parring og 58 fra siste. Hun peser og graver litt, men ingen ting tyder på koe enda. Temp vært nede i 37.1 og hun har ellers ligget stabil på 38.2. Tror hun bare lurer, har en følelse på fredag. 3 Siter
SandraNH Skrevet 25. September 2013 Rapporter Skrevet 25. September 2013 *kommenterer* slik at eg kan følge tråden Lykke til med valper! 1 Siter
Recommended Posts