simira Skrevet 17. Juli 2013 Rapporter Skrevet 17. Juli 2013 Parkeringsplassen inne ved Maridalen skole, der er det stor parkeringsplass og bålplass rett ved parkeringsplassen. Regner med at det ikke er voldsomt mye folk der på en hverdag midtsommers. Siter
simira Skrevet 17. Juli 2013 Rapporter Skrevet 17. Juli 2013 I sandvika er det en stooooor gresslette utenfor politihuset/kadettangen, med gratis parkering Rett ved E18, så lett å finne frem til! Og en million andre (løse) hunder, om det er der jeg tror det er? Siter
Teserere Skrevet 17. Juli 2013 Rapporter Skrevet 17. Juli 2013 Og en million andre (løse) hunder, om det er der jeg tror det er? Ikke når jeg har vært der Er ikke på kadettangen da. Siter
Stine Skrevet 17. Juli 2013 Rapporter Skrevet 17. Juli 2013 Ikke når jeg har vært der Er ikke på kadettangen da. Er det ikke der det har vært noen Staffetreninger? Mener jeg har vært på en der Siter
Teserere Skrevet 17. Juli 2013 Rapporter Skrevet 17. Juli 2013 Er det ikke der det har vært noen Staffetreninger? Mener jeg har vært på en der Stemmer Siter
Monica123 Skrevet 17. Juli 2013 Rapporter Skrevet 17. Juli 2013 Jeg vil også trene.Hvorfor har jeg tisper egentlig Spennende og se hvor vi ender opp hen da Siter
Nirm Skrevet 18. Juli 2013 Rapporter Skrevet 18. Juli 2013 Jeg vil også trene.Hvorfor har jeg tisper egentlig Spennende og se hvor vi ender opp hen da Hvorfor kan du ikke trene med de? 1 Siter
Monica123 Skrevet 18. Juli 2013 Rapporter Skrevet 18. Juli 2013 Hvorfor kan du ikke trene med de? Fordi de har alle sammen løpetid og det er det ikke alle hannhund eiere som setter pris på Siter
simira Skrevet 18. Juli 2013 Rapporter Skrevet 18. Juli 2013 Fordi de har alle sammen løpetid og det er det ikke alle hannhund eiere som setter pris på Jeg trodde faktisk det var for din egen del. For min del må du gjerne komme. Sikkert noen som setter pris på om de ikke står, men det er jo greit å få trent litt på det også. Siter
Martine Skrevet 18. Juli 2013 Rapporter Skrevet 18. Juli 2013 Fordi de har alle sammen løpetid og det er det ikke alle hannhund eiere som setter pris på Nå kommer nok ikke jeg uansett, men de fleste setter vel pris på å trene med litt ekstra forstyrrelser? Jeg hadde i hvert fall gjort det, greit å vite hvordan hannhunden reagerer om man møter løpetispe på tur (i bånd altså, med tanke på innkalling osv... ) Siter
Monica123 Skrevet 18. Juli 2013 Rapporter Skrevet 18. Juli 2013 Jeg trodde faktisk det var for din egen del. For min del må du gjerne komme. Sikkert noen som setter pris på om de ikke står, men det er jo greit å få trent litt på det også. Det blir bare minste mann som blir med i tilfelle og hun er da helt på slutten av løpetida dag 21 den 31 juli så hun står jo ikke,men kan forsatt lukte godt..De 2 andre blir hjemme da de er parret innen den tid.Så hvis det er greit for dere andre som har hannhund så kommer jeg med vesla Siter
Monica123 Skrevet 18. Juli 2013 Rapporter Skrevet 18. Juli 2013 Kan vi ikke være på retriver klubben? Eller er det mye folk der nå? Siter
Anette Skrevet 18. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Juli 2013 Kan vi ikke være på retriver klubben? Eller er det mye folk der nå? er som regel veldig tomt. Siter
Monica123 Skrevet 18. Juli 2013 Rapporter Skrevet 18. Juli 2013 er som regel veldig tomt. Da slår jeg et slag for retriver klubben Siter
Anette Skrevet 19. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Juli 2013 Skal legge beskrivelse osv ut etterpå. Siter
Nirm Skrevet 19. Juli 2013 Rapporter Skrevet 19. Juli 2013 Da blir det litt feil side av byen før jobb, så da kommer ikke jeg. Siter
Anette Skrevet 19. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Juli 2013 Da blir det litt feil side av byen før jobb, så da kommer ikke jeg. Ingen andre foreslå noe da. Annet enn sandvika. Om du vet om et sted som er greit å være si så! Siter
Nirm Skrevet 19. Juli 2013 Rapporter Skrevet 19. Juli 2013 Ingen andre foreslå noe da. Annet enn sandvika. Om du vet om et sted som er greit å være si så! Jeg aner ikke om så mange fine plasser med både treningsmuligheter og grilling... Annet enn Ekeberg, og der var det jo opptatt nå. Siter
Stine Skrevet 25. Juli 2013 Rapporter Skrevet 25. Juli 2013 Hva skjer her? Jeg kan ikke foreslå plasser altså, hvis dere ikke vil være oppi gokk Siter
Teserere Skrevet 25. Juli 2013 Rapporter Skrevet 25. Juli 2013 Blir det ikke retrieverklubben, hvor nå enn det er? 1 Siter
Anette Skrevet 25. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Juli 2013 Buss 41 går dit, Veibeskrivelse: Du kjører Sørkedalsveien innover i Sørkedalen fra Bogstad - forbi Bogstad Gård, deretter gjennom et par-tre svinger, når veien retter seg ut er det første innkjøring til høyre inn på en stor parkeringsplass hvor du også ser hytta. Et kart finner du her. Siter
Mardina Skrevet 25. Juli 2013 Rapporter Skrevet 25. Juli 2013 Tror dessverre at jeg ikke kan komme likevel... Men jeg er gjerne med en annen gang, kanskje noe senere i sommer? Siter
Red Merle Skrevet 25. Juli 2013 Rapporter Skrevet 25. Juli 2013 Åh, hadde så lyst, men ferien er over på mandag Siter
Recommended Posts