Hermes Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Skrevet 16. Juli 2013 Hvilken dato snakker vi om? Har ikke oversikt over uker. Siter
Elisabeth00 Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Skrevet 16. Juli 2013 Jeg har heller ikke det Er vekke neste uke, men uken etter der er vi tilbake. Blir gjerne med på et lite treff. Klokkeslett spiller ingen rolle for min del Siter
Anette Skrevet 16. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juli 2013 Onsdag 31.Gjør vel ingenting om folk møtes fra 15 og utover? Mtp kø er det bedre å være der da også kommer nirm etterhvert om det er bare han som vil en time senere. Jeg har ikke tenkt til å dra så fort :-P skal grille terese i kl2 jeg. 1 Siter
simira Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Skrevet 16. Juli 2013 Da kommer nok jeg også "etterhvert", slutter på jobb fire men får prøve å flekse litt hvis det ikke er mye å gjøre. Siter
Elisabeth00 Skrevet 17. Juli 2013 Rapporter Skrevet 17. Juli 2013 Hvor på ekeberg er det treffet skal være? Siter
turbogutten Skrevet 17. Juli 2013 Rapporter Skrevet 17. Juli 2013 Blæh. Hadde jeg vært sikker på Ulf rundt andre hunder så hadde jeg kommet! Men kanskje han er bedre ved ett senere tidspunkt:)) Siter
Anette Skrevet 17. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juli 2013 Det er et sted vi "alltid" har vært. Skal finne link til kart osv. Siter
simira Skrevet 17. Juli 2013 Rapporter Skrevet 17. Juli 2013 Blæh. Hadde jeg vært sikker på Ulf rundt andre hunder så hadde jeg kommet! Men kanskje han er bedre ved ett senere tidspunkt:)) Holder det ikke å holde litt avstand og sånt? Jeg kommer til å ha med to drittbikkjer selv, og dette er et stykke fra friområdet, så skal i prinsippet ikke være noe løse hunder der. Jeg kommer til å benytte anledningen til å få trent litt på akkurat det med Kovu. (Odin er for alle praktiske formål ganske fungerende i "sosialt lag" nå) 1 Siter
Monica123 Skrevet 17. Juli 2013 Rapporter Skrevet 17. Juli 2013 Det er et sted vi "alltid" har vært. Skal finne link til kart osv. Flott for jeg kommer sikkert til og kjøre meg bort Går det ann og parkere i nærheten? Siter
Anette Skrevet 17. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juli 2013 Flott for jeg kommer sikkert til og kjøre meg bort Går det ann og parkere i nærheten? ca fem meter fra der vi pleier å sitte Siter
Anette Skrevet 17. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juli 2013 Kart: http://maps.google.n...=no&mra=ls&z=17Vi er like innafor B Vi skal være på venstre siden av veien like ved busstoppet "Ekeberg Camping", så det er lett å komme seg dit med kollektiv transport. (Feks buss 34 og 74) Siter
Stine Skrevet 17. Juli 2013 Rapporter Skrevet 17. Juli 2013 Ble det til ikke neste uke, men neste uke der igjen? Jeg kunne tenkt meg å bli med, men neste uke er jeg borte. Siter
Anette Skrevet 17. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juli 2013 Ble det til ikke neste uke, men neste uke der igjen? Jeg kunne tenkt meg å bli med, men neste uke er jeg borte. Onsdag 31. 1 Siter
turbogutten Skrevet 17. Juli 2013 Rapporter Skrevet 17. Juli 2013 Holder det ikke å holde litt avstand og sånt? Jeg kommer til å ha med to drittbikkjer selv, og dette er et stykke fra friområdet, så skal i prinsippet ikke være noe løse hunder der. Jeg kommer til å benytte anledningen til å få trent litt på akkurat det med Kovu. (Odin er for alle praktiske formål ganske fungerende i "sosialt lag" nå) Det hadde jo vært super trening, men får se ann været, er det stekende sol og uten muligheter for pauser i bilen så kan det fort bli fryktelig slitsomt tror jeg. Men siden du også skal trene litt så hadde det kanskje gått ann! Siter
Anette Skrevet 17. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juli 2013 Det hadde jo vært super trening, men får se ann været, er det stekende sol og uten muligheter for pauser i bilen så kan det fort bli fryktelig slitsomt tror jeg. Men siden du også skal trene litt så hadde det kanskje gått ann! Men bilen parkerer du rett ved siden av der vi er forøvrig jeg akter å ha mine i bilen som pauser. Siter
Puttiva Skrevet 17. Juli 2013 Rapporter Skrevet 17. Juli 2013 Jeg tror jeg har lyst til å prøve å komme Ico trenger trening i at man trenger ikke å dø på seg av frustrasjon, selvom det er andre hunder i nærheten... Siter
turbogutten Skrevet 17. Juli 2013 Rapporter Skrevet 17. Juli 2013 Men bilen parkerer du rett ved siden av der vi er forøvrig jeg akter å ha mine i bilen som pauser. Det høres jo veldig bra ut:) Da skal jeg prøve å få til å komme en tur:)! Siter
simira Skrevet 17. Juli 2013 Rapporter Skrevet 17. Juli 2013 Det hadde jo vært super trening, men får se ann været, er det stekende sol og uten muligheter for pauser i bilen så kan det fort bli fryktelig slitsomt tror jeg. Men siden du også skal trene litt så hadde det kanskje gått ann! Men bilen parkerer du rett ved siden av der vi er forøvrig jeg akter å ha mine i bilen som pauser. Jeg har også bilen med åpent bagasjerom. Som Anette sier, vi sitter som oftest under 10 meter fra bilene. 1 Siter
Fillerya Skrevet 17. Juli 2013 Rapporter Skrevet 17. Juli 2013 Hvilken uke er Norway Cup? Blir lit masete om det er samme uke Siter
Mardina Skrevet 17. Juli 2013 Rapporter Skrevet 17. Juli 2013 Tror jeg skal prøve å komme meg en tur Teo trenger å øve på at han ikke er hele verdens midtpunkt og at ikke alle elsker han 31 juli passer bra. Når på dagen er dette? Siter
Fillerya Skrevet 17. Juli 2013 Rapporter Skrevet 17. Juli 2013 Ser ut som om Norway cup er fra 27.juli - 3.august http://www.norwaycup.no/ Foreslår at vi må enten endre til en annen dato eller annet sted! Siter
Anette Skrevet 17. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juli 2013 Ser ut som om Norway cup er fra 27.juli - 3.august http://www.norwaycup.no/ Foreslår at vi må enten endre til en annen dato eller annet sted! eeeeeeeeeh jah Glemmer sånt jeg, forslag om annet sted å være? Siter
Hermes Skrevet 17. Juli 2013 Rapporter Skrevet 17. Juli 2013 eeeeeeeeeh jah Glemmer sånt jeg, forslag om annet sted å være? Det finnes ikke en bålplass i Maridalen eller lignende, som det er mulig å kjøre til (så bilene kan stå like ved)? Jeg er ikke kjent i området. Siter
Anette Skrevet 17. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juli 2013 Det finnes ikke en bålplass i Maridalen eller lignende, som det er mulig å kjøre til (så bilene kan stå like ved)? Jeg er ikke kjent i området. Jeg vet bare om stenbordet hvor du får parkert,også plass innover i skogen. Evnt har man jo retrieverklubben i sørkedalen. Siter
Teserere Skrevet 17. Juli 2013 Rapporter Skrevet 17. Juli 2013 I sandvika er det en stooooor gresslette utenfor politihuset/kadettangen, med gratis parkering Rett ved E18, så lett å finne frem til! 1 Siter
Recommended Posts