Mud Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Skrevet 2. Juli 2013 Fått låne oss en Shiba av Kyomi. Orker ikke styre med pc'n og klarte ikke ta bilder en gang i timen , så det blir halveis og ikke med kommentarer i mellom bildene. Det skjedde ikke så mye, annet enn opp til flere turer og masse lek. 3 Siter
Anemone Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Skrevet 2. Juli 2013 Det var en fornøyd liten gutt! Jeg ble fascinert av det nederste bildet i første innlegg - hadde det vært min hund ville den fuglen blitt skremt opp umiddelbart Siter
Krilo Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Skrevet 2. Juli 2013 Kult, har A hoppehund? (Den røde saken son ligger henslengt på ene bildet) har bare sett hoppeku Så ut som en veldig fin dag med en veldig søt shiba, og en veldig glad A! Siter
SFX Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Skrevet 2. Juli 2013 Så deilig det må ha vært å ha hund for en stund igjen <3 Siter
Aslan Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Skrevet 2. Juli 2013 Drømmedag for både dere og Yari tror jeg Siter
Mud Skrevet 2. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juli 2013 Yari er ikke snill mot fugler, hun så den bare ikke hehe... Ask er nok litt mørkere enn Yari, det er solen som juger. På det mørkeste i nakken hennes matcher de. A har Irsk setter farge hehe. .. Hun har sjarmert alle i dag Siter
Guest Yellow Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Skrevet 2. Juli 2013 Oi, så stor Ask-gutten din er blitt! Så ut som en koselig dag med hundebesøk. :-) Siter
Mud Skrevet 2. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juli 2013 Vi skal ha henne hele uka og mammaen skal være hos oss neste uke. Da skal vi på småbruket i Kongsbergs dype skoger Kom på at jeg glemte å spørre om de var skuddredde, småbruket ligger rett ved treningsområdet til Heistadmoen.. "Alle" mener vi bør få oss Shiba nå... 1 Siter
Recommended Posts