Gjest Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Dagen starter kl 8 med et av dagens to høydepunkt: FROKOST (ja, det andre høydepunktet er kveldsmaten...) Kl 9 er jeg på plass på jobb. Koser litt med kaninene før jeg skal vaske innheiningen dems. Tror dere jeg får lyst til å ta med denne karen hjem ca hver dag eller? Rett før 10 er jeg ferdig med å vaske rotta sitt bur, han må såklart få litt kos han også. Kl 10 åpner jeg butikken, og lovlydig som jeg er bruker jeg ikke mobil på jobb . Så mellom 10 og 15:30 ble det ingen bilder. Kl 16 er jeg innom XXL for å finne meg en sykkel. Jeg tror det blir denne: Kl 17 er vi klare for tur 18 er vi fortsatt på tur, drikkepause: Kl 19 begynner turen å nærme seg slutten. Dette bildet skulle egentlig være av Melvin som faller uti bekken, men for første gang i sitt liv greier han faktisk å balansere over HELE stokken! Han måtte feire med raptus på andre siden Kl 20 trener vi litt triks i stua. Til min store glede og samboers fortvilelse har Melvin lært seg å sitte bamse Dårlig bilde, men han greier ikke sitte særlig lenge enda, så måtte ta det "in action": Kl 21 dro vi en liten tur på en stor grusslette for å kaste litt ball: Kl 22 og ut fant vi denne stillingen i sofaen, og her blir vi nok sittende til vi finner senga Siter
Teserere Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Så kjekk han har vokst seg a Og så lekker han var med ravhalsbåndet Siter
Krilo Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Alle hunder må da kunne det viktigste trikset "sitte bamse"! han ser ut som en kul fyr Siter
Gjest Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Så kjekk han har vokst seg a Og så lekker han var med ravhalsbåndet Ikkesant? Takk, er veldig fornøyd med det, ser ut som det er pynt OG gjør nytte for seg! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Skrevet 2. Juli 2013 Jeg synes også han var veldig kjekk i halsbåndet sitt. Siter
Taz Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Skrevet 2. Juli 2013 Hvorfor er samboeren din fortvilet over at Melvin har lært seg å sitte bamse? Så fin Melvin er. Siter
Gjest Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Skrevet 2. Juli 2013 Hvorfor er samboeren din fortvilet over at Melvin har lært seg å sitte bamse? Så fin Melvin er. Han mener at jeg bruker opp hjernekapasiteten hans på å lære han såbne unødvendige ting Men gjett hvem jeg så kommanderte Melvin "bamse" for å få en godbit ista? Jo det var samboer, gitt Siter
ida Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Skrevet 2. Juli 2013 Sitte Bamse er veldig bra for rygg og balanse, for tenk 1 Siter
Recommended Posts