Gå til innhold
Hundesonen.no

Pakke-efit


Teserere
 Share

Recommended Posts

Jeg våkner og beundrer pakkehaugen min. 2,5 dager til jeg reiser!

2013-07-01%2008.34.12.jpg

Morgentur med snuppen, rosebuskene her er gigantiske, nydelige og lukter smertelig godt!

2013-06-21%2008.11.04.jpg

På vei til jobb, trafikken flyter greit, og jeg hører på diskusjonskanalen "LBC, 97-point-3" på radioen, føler meg som den gamle kjerringa :lol:

2013-07-01%2009.16.46.jpg

På jobb, og gjør meg klar for dagens gjøremål. Det viste seg å bli den verste kattedagen på evig lenge, når først en katt friker ut så smitter den alle andre, så alle var psycho idag :sweat:

2013-05-16%2014.01.47.jpg

Mr. Samson var grei å håndtere når han var sedert, når han våknet derimot!

2013-07-01%2012.43.29.jpg

Jeg beundrer Samsons søte, hårete tottelotter :wub:

2013-07-01%2013.08.21.jpg

Her er et illustrasjonsfoto av hånden min etter at Samson våknet :fear:

2013-03-08%2010.59.09.jpg

Aïda er med idag for å oppdatere rabiesvaksine. Hun popper frivillig opp på vekta for å tigge goddis :ahappy: Vekta viser 13,5 kg, noe mamsen er fornøyd med!

2013-07-01%2013.23.13.jpg

Aïda tar oppmerksomheten der hun finner den, og alle digger henne :wub: Så rart!

2013-07-01%2016.00.33.jpg

Sitter i kø på vei hjem fra jobb og beundrer gårsdagens manikyr, jeg liker den bedre og bedre - sommerfarger til sommerferien :punk:

2013-07-01%2016.56.18.jpg

Kommer hjem til nytt blad fra Kennel Club, og til min store glede er månedens dommerens rase staffen :heart:

2013-07-01%2018.11.51.jpg

Etter grundig støvsuging av rommet, tar jeg med meg frøkna til parken og trener litt LP

IMG_7887.JPG

Etter en stund er vi fortsatt i parken og nyter sola!

2013-07-01%2019.14.39.jpg

Jeg slenger inn en bakt potet i ovnen, men siden det tar over en time så starter jeg likesågodt med desserten og sonenoppdatering :yes:

2013-07-01%2020.08.15.jpg

Når poteten endelig er ferdig, og fylt med tunfisk, mais og rømme, synker jeg ned med true blood :rofl:

2013-07-01%2021.01.35.jpg

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auda, den katten ga deg en ufin omgang! Stor reisebagasje, skal du flytte hjem etter studier eller noe? Kjekt å lese/se din dag! :)

Edit: kunne godt tenkt meg å være med en veterinær på jobben en dag, virker veldig spennende syns jeg!

Endret av 13de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auda, den katten ga deg en ufin omgang! Stor reisebagasje, skal du flytte hjem etter studier eller noe? Kjekt å lese/se din dag! :)

Edit: kunne godt tenkt meg å være med en veterinær på jobben en dag, virker veldig spennende syns jeg!

Jeg er ferdig med ett aar, og siden jeg ikke vet om jeg skal fortsette har jeg ikke noe nytts ted aa bo... Saa maa ta med alt hjem, og tilbake hvis jeg skal tilbake :P

Jeg gleder meg veldig på dine vegne til at du skal få komme hjem nå. :hug:

God sommer til dere begge! :)

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ferdig med ett aar, og siden jeg ikke vet om jeg skal fortsette har jeg ikke noe nytts ted aa bo... Saa maa ta med alt hjem, og tilbake hvis jeg skal tilbake :P

Tusen takk!

Det var tungvindt, synd du ikke får vite det før. Fingrer krysses her :)

PS! Mimrer litt når jeg ser bildene, leilighetskopmpleksene minner mye om der jeg bodde i Skottland. Savner teppe på bad og kjøkken, he he he. Litt upraktisk var det viss man mistet en boks med makrell i tomat, men det hadde sin sjarm, kan man si :lol:

Vet ikke om det er sånn der du bor da. Elsker forresten London, men har aldri bodd der.

Endret av 13de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det var tungvindt, synd du ikke får vite det før. Fingrer krysses her :)

 

PS! Mimrer litt når jeg ser bildene, leilighetskopmpleksene minner mye om der jeg bodde i Skottland. Savner teppe på bad og kjøkken, he he he. Litt upraktisk var det viss man mistet en boks med makrell i tomat, men det hadde sin sjarm, kan man si :lol:

 

Vet ikke om det er sånn der du bor da. Elsker forresten London, men har aldri bodd der.

Det er helt opp til meg, jeg har topp karakterer, men vet ikke om jeg trives nok til å fullføre :mellow:

Her er det heldigvis bare teppe på rommet, syns det er herk nok jeg :P

London er en fin ferie by, men kunne aldri bodd her permanent! Jeg savner landet og skoger jeg, parker blir aldri det samme!

Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt opp til meg, jeg har topp karakterer, men vet ikke om jeg trives nok til å fullføre :mellow:

Her er det heldigvis bare teppe på rommet, syns det er herk nok jeg :P

London er en fin ferie by, men kunne aldri bodd her permanent! Jeg savner landet og skoger jeg, parker blir aldri det samme!

Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2

Ja, det er ofte helt annerledes å bo et sted enn å være på ferie. London er jo veldig busy, man får litt stresslopper av det kanskje? Hadde egentlig tenkt å prøve det engang, men så tok livet en annen vending i mitt tilfelle så det ble ikke noe av, og nå blir jeg værende hvor jeg er, har flyttet nok rundt i mitt liv, synes jeg nå :)

Grattis med de gode resultatene! Har man muligheten til å forsette f.eks i Norge med studiet? Håper du finner ut av det, må være en tricky situasjon det der :hmm:

Nei en park kan nok ikke erstatte en skog, nei. Syns det var mye fin natur i Skottland, men vet ikke om du kan fortsette vetstudiet f.eks i Edinburg? Det er jo også UK, en veldig fin by og ikke så langt fra naturen kanskje? (jeg bodde ikke selv i Edinburg, bodde på vestkysten (Largs, Ayrshire) og litt i Glasgow. Trivdes veldig godt i Largs, Glasgow var ikke så mye for meg, egentlig selv om jeg bare prøvde det et par måneder. Men viss man f.eks bor i liten koselig kystby som Largs, kan man kjøre til Glasgow på ca en halv time, eller ta toget, det tok vel kanskje borti i en time, viss jeg husker rett. Kanskje det kunne være et kompromiss viss du ikke kan fortsette i Norge (kjenner ikke reglene :icon_redface: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns egentlig du burde snike inn bilde av den rare husverten din. :aww: Men ellers så det ut som en ganske bra dag, og Aïda er jo rålekker :wub:

Glemte å ta med denne så jeg :P Haha, jeg kan lage et bilde for deg, se for deg en kvinne fra Barbados, med skulderlangt uttynnet hår som rettes hver dag i en tynn hestehale i formelle dress-klær!

Ganske enig at Aïda er lekker ja :ahappy:

Ja, det er ofte helt annerledes å bo et sted enn å være på ferie. London er jo veldig busy, man får litt stresslopper av det kanskje? Hadde egentlig tenkt å prøve det engang, men så tok livet en annen vending i mitt tilfelle så det ble ikke noe av, og nå blir jeg værende hvor jeg er, har flyttet nok rundt i mitt liv, synes jeg nå :)

Grattis med de gode resultatene! Har man muligheten til å forsette f.eks i Norge med studiet? Håper du finner ut av det, må være en tricky situasjon det der :hmm:

Nei en park kan nok ikke erstatte en skog, nei. Syns det var mye fin natur i Skottland, men vet ikke om du kan fortsette vetstudiet f.eks i Edinburg? Det er jo også UK, en veldig fin by og ikke så langt fra naturen kanskje? (jeg bodde ikke selv i Edinburg, bodde på vestkysten (Largs, Ayrshire) og litt i Glasgow. Trivdes veldig godt i Largs, Glasgow var ikke så mye for meg, egentlig selv om jeg bare prøvde det et par måneder. Men viss man f.eks bor i liten koselig kystby som Largs, kan man kjøre til Glasgow på ca en halv time, eller ta toget, det tok vel kanskje borti i en time, viss jeg husker rett. Kanskje det kunne være et kompromiss viss du ikke kan fortsette i Norge (kjenner ikke reglene :icon_redface: )

London er absolutt busy, og de som er født her har nok med seg og sitt, og det har egentlig de som har flyttet hit for å jobbe også. Derfor er London egentlig en veldig ensom by...

Takk for det, jeg studerer veterinary nursing, tilsvarende dyrepleier i Norge, men allikevel ikke det samme. Jeg tar en bachelor her, det har de ikke i Norge... Veldig vanskelig å bytte universitet også, virker som alle har lagt opp forskjellig løp med forskjellige fag/innhold bevisst så det ikke skal gå an å bytte, sikkert pga økonomi :hmm:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å ta med denne så jeg :P Haha, jeg kan lage et bilde for deg, se for deg en kvinne fra Barbados, med skulderlangt uttynnet hår som rettes hver dag i en tynn hestehale i formelle dress-klær!

Ganske enig at Aïda er lekker ja :ahappy:

London er absolutt busy, og de som er født her har nok med seg og sitt, og det har egentlig de som har flyttet hit for å jobbe også. Derfor er London egentlig en veldig ensom by...

Takk for det, jeg studerer veterinary nursing, tilsvarende dyrepleier i Norge, men allikevel ikke det samme. Jeg tar en bachelor her, det har de ikke i Norge... Veldig vanskelig å bytte universitet også, virker som alle har lagt opp forskjellig løp med forskjellige fag/innhold bevisst så det ikke skal gå an å bytte, sikkert pga økonomi :hmm:

De siste årene har folk blitt veldig sosiale; -på nett... Mens IRL virker det som det har blitt mye mindre de siste 10 årene, det er i allefall en følelse jeg har. Nå må en mer oppsøke interessemiljøer for å få kontakter, mens før ble det tatt mer initiativ blandt medstudenter og kolleger, tror jeg. Føles som om folk verner mer om sitt hjem og privatliv. Mulig det ikke er sånn i Norge og at forskjellen er størrre de steder jeg har bodd de siste 10 årene, men syns jeg merker tendensen hjemme også. Så er det jo ofte sliak at blir mer anonym hvor større en by blir, og London har jo en god størrelse.

Dumt at det studiet du tar er så spesialisert opp mot din skole, da blir man jo fastlåst. Kan godt skjønne det er et vanskelig valg. Kanskje det blir lettere npr du er hjemme og får det litt på avstand og du får ladet batteriene litt osv?

Uansett, lykke til og god sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg har heller ikke lov å gjerde inne utenfor, så jeg har en hau kompostgrinder stående som jeg drar ut og bruker som gjerde når jeg vil. Funker gull og ikke noen som kan si noe på det. 😊 Dog er egen hage et must når jeg en gang flytter, firte på det kravet her fordi jeg fikk så mye annet jeg ville ha og jeg kan gjøre som jeg gjør nå med grindene. 
    • Foreslår som Simira, langline. Da jeg bodde i Trondheim hadde jeg heller inne inngjerdet hage. Den lydige hunden gikk løs, den ikke så lydige var i langline. Haha, nei, si det. Man blir vandt med det etterhvert. Men det er mange ganger hvor jeg teller etasjene for å motivere meg  I tillegg har jeg drømt om å på en eller annen måte kunne gå rett ut fra 4.etasje og ned på gress. Vi koser oss ekstra mye når vi er på hytten hvor vi kan ta to skritt fra soverommet, også er vi ute.
    • Bodde i blokk (med heis) med marka like utenfor døra og parker i nærheten og synes det fungerte helt fint med valp/hund. Selvsagt deilig med egen hage som vi har nå, men det er først og fremst en større fordel for oss tenker jeg (tror ikke hunden bryr seg nevneverdig om å være ute i egen hage eller sitte en rolig plass ute i nærheten, med mindre hunden liker å være mye ute i hagen også alene da, som ikke har gjeldt hundene jeg har hatt/den jeg har). 
    • Haha, jeg skjønner ikke at folk takler det. Hadde en venninne som bodde i 5. etg med valp, uten heis. Hvordan går det an, liksom? Vi bodde i leilighet med én trapp ned/ut da vi fikk Odin, med Kovu hadde vi hus og hage så døren stod stort sett åpen ut. Og uten mulighet for inngjerding hadde jeg ikke vurdert en gang. Selv om man kommer langt med langline da. Men å kunne ha hagedøra åpen og bare la hundene gå inn og ut som de vil er så deilig.
    • Jo takk. Flytter i løpet av sommeren, håper jeg har nogenlunde renslig valp innen den tid.  Det som er dumt at jeg får ikke lov til å gjerde inn tomta, det er dritt. Er så vant til inngjerdet hage, det blir nok ny vane jeg må tillegge meg. Håper naboene er greie.  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...