Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Cirka 10:10 valgte jeg å adlyde vekkerklokka, og åpnet øynene til dette synet - Foenix i senga, krøllet sammen mellom beina mine oppå dyna, effektivt låst meg fast til senga. Søta!

EFITjuli1.jpg

Cirka 11:10 hang jeg opp et bilde og tok noen finishing touches på toppen av bokhylla på kontoret, et rom jeg fremdeles innreder og dekorerer etter oppussingen. Må kjøpe kubbelys, ja:

EFITjuli2.jpg

Cirka 12:10 luftet jeg X'en igjen, før hun skulle være hjemme alene noen timer:

EFITjuli3.jpg

Cirka 13:10 satt Foenix og jeg på venteværelset hos veterinæren:

EFITjuli4.jpg

Cirka 14:10 var jeg kjapt innom nærmeste senter for å kjøpe lunsj med mitt navn på og på apoteket for Foenix:

EFITjuli5.jpg

Cirka 15:10 leste jeg i rasebeskrivelsen:

EFITjuli6.jpg

Cirka 16:10 klippet jeg kløverenga:

EFITjuli7.jpg

Cirka 17:10 oppdaget jeg at X'en hadde rullet seg i en pakke potetmel, så da måtte hun blåses ute før hun fikk det badet vi allerede hadde planlagt for dagen. Det kommer dårlig fram på bildene, men hun var helt grå i alt det sorte.

EFITjuliredigert02.jpg

Cirka 18:10 sto jeg ute og blåste X'en tørr:

EFITjuli12.jpg

Cirka 19:10 lakket jeg negler fort og gæli:

EFITjuli.jpg

Cirka 20:10 slappet jeg av med et gammelt interiørblad; jeg arver de mamma er ferdig med:

EFITjuli13.jpg

Cirka 21:10 var Foenix og jeg midt i en intens kosestund i sofaen, hun har følt seg uggen og påtatt etter dagens veterinærbesøk, stakkars:

EFITjuli14.jpg

Cirka 22:10 lot jeg meg lede inn i fristelse, og løp bort på Kiwi for dagens grandiosa, cola og seigmenn-middag:

EFITjuli17.jpg

Cirka 23:10 måtte jeg krangle litt med TV'en og routeren og noe oppdateringsstyr, før jeg kunne sette meg ned med ovennevnte middag og Sex and the City.

EFITjuliredigert.jpg

• Like 4
Skrevet

Så fine jenter du har :wub:

Tusen takk! Jeg er ganske så begeistret for dem selv også ;)

Tenk å ha en berner i senga da :wub: Så stilig pynt på bokhylla!

Stort sett har jeg to ;)

Og takk - jeg elsker en gammeldags stil. Radioen er veldig fake fra Clas Ohlson og fungerer som den skal, mens kameraet er noe pappa brukte i gamle dager.

Skrevet

Stort sett har jeg to ;)

:lol: Min 13-kilos er fullt i stand til å ta opp "hele" senga, så jeg er imponert over at du klarer å dele den med 2 bernere. Men dine er kanskje så veloppdragne at de ikke legger seg på tvers? :lol:

Skrevet

stakkars, får ikke bæsje i fred en gang :lol:

Hehehe, hun eier ingen skam, den der :D

:lol: Min 13-kilos er fullt i stand til å ta opp "hele" senga, så jeg er imponert over at du klarer å dele den med 2 bernere. Men dine er kanskje så veloppdragne at de ikke legger seg på tvers? :lol:

Veloppdragne og veloppdragne. De har vel funnet ut at en må justere seg litt om en skal ligge der - men vanligvis sover jeg i dobbeltseng, og da har de jo mer plass. Men akkurat nå renser jeg madrassene i dobbeltsenga, så da sover jeg i enkeltsenga på gjesterommet i mellomtiden, og da blir det bare plass til en.

Gærnerne, altså. :wub: Stas at du var med på EFIT!

Tusen takk! Altfor lenge siden sist, så jeg fikk et innfall ;)

• Like 1