Gå til innhold
Hundesonen.no

Borzoi sommer

yurij
 Share

Recommended Posts

:wub: Om du noengang skulle befinne deg i området her (røros/tynset/tolga) så mååååå du være så snill og gi lyd, jeg har fryktelig lyst til å hilse på en vaskeekte Zoi en gang, og har helt sikkert et jorde og en passende løpekompis tilgjengelig. :wub:

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff nei, kan ikke besøke noen som kan finne på å ha valper eller planer om valper. :lol: Holder med to salukier i hus altså. Men lov å drømme vel. :wub:

Hehe,han har en knallfin hanvalp på 11 mnd til salgs.... Èn mynde fra eller til merker man ikke :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Fantastiske,nesten ikke folk heller pga vind. Nå var de litt tamme for de var på utstilling lørdag og LC søndag,men de fikk spolt litt :) Og så var det noen vanvittig flotte stier ute på klitplantasjene. Mye aktivitet men de er ikke så allverdens slitne allikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke at mynder var glad i å bade. Har av en eller annen grunn inbilt meg at de ikke er glade i vann. Men det fikk jeg jo motbevist her. Ser ut som de storkoser seg :D

Det er individuelt. Jeg har en whippet som helst holder seg unna, og en saluki som ikke har noe problemer med å plumpe uti, men som ikke svømmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 2 weeks later...