MonicaT Skrevet 19. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2013 Noen som vet om dyrebutikk i Oslo med greit utvalg av Hurtta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Penøttsmør Skrevet 19. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2013 SInsen Dyreklinikk har et bredt utvalg om jeg ikke husker feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2013 Brukshunden har også en del. Færreste dyrebutikker tar inn så veldig mye hurtta, da det er ekstremt dyrt i innkjøp, og man tjener lite på å forhandle det. Så vil nok tro at å handle på nett lønner seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 19. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2013 Brukshunden har også en del. Færreste dyrebutikker tar inn så veldig mye hurtta, da det er ekstremt dyrt i innkjøp, og man tjener lite på å forhandle det. Så vil nok tro at å handle på nett lønner seg. Skulle til å si det samme. Det er lite lukurativt å ta inn Hurtta for "vanlige" dyrebutikker. Men for å prpve størrelser og slikt kan man jo ta turen innom en butikk som har noe, for så å handle på nett om de ikke har fargene man vil ha. Jeg tror Strømmen Zoosenter på storsenteret har en del Hurtta? Vi hadde en del da jeg jobbet på Metro også, og jeg vet at Buddy har tilbud på flytevestene fra Hurtta nå, så de fleste Buddy-butikkene bør jo ha noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2013 Skulle til å si det samme. Det er lite lukurativt å ta inn Hurtta for "vanlige" dyrebutikker. Men for å prpve størrelser og slikt kan man jo ta turen innom en butikk som har noe, for så å handle på nett om de ikke har fargene man vil ha. Jeg tror Strømmen Zoosenter på storsenteret har en del Hurtta? Vi hadde en del da jeg jobbet på Metro også, og jeg vet at Buddy har tilbud på flytevestene fra Hurtta nå, så de fleste Buddy-butikkene bør jo ha noe? Buddy butikken jeg jobbet på hadde ikke noe. Så varierer nok en del fra butikk til butikk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 19. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2013 Buddy i Bernt Ankers gate hadde en del før, om jeg ikke husker helt feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 19. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2013 www.divinedog.se - halve prisen og vel så det, og man sparer mye selv med tanke på frakt og toll og mva. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 19. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2013 Skulle til å si det samme. Det er lite lukurativt å ta inn Hurtta for "vanlige" dyrebutikker. Men for å prpve størrelser og slikt kan man jo ta turen innom en butikk som har noe, for så å handle på nett om de ikke har fargene man vil ha. Jeg tror Strømmen Zoosenter på storsenteret har en del Hurtta? Vi hadde en del da jeg jobbet på Metro også, og jeg vet at Buddy har tilbud på flytevestene fra Hurtta nå, så de fleste Buddy-butikkene bør jo ha noe? Dyrebutikken på strømmen storsenter har hvertfall pleid å ha en del Hurtta, men nå er det noen mnd siden sist jeg var der å tittet da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 19. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2013 Dyrebutikken på strømmen storsenter har hvertfall pleid å ha en del Hurtta, men nå er det noen mnd siden sist jeg var der å tittet da. Nettopp. Det er også min erfaring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 20. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2013 Dyrebutikken på cc vest, tror det er buddy, har mye fra hurtta, også er de som jobber der utrolig hyggelige og hjelper deg godt, de vet hva de prater om Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts