Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultat: Apportprøve


MonicaT
 Share

Recommended Posts

Apportprøve for fuglehunder består av 3 deler: søkapport med to fugler, vannapport med skudd og spor på 200meter med to vinkler. Max poeng er 10 pr øvelse.

Jeg og Dirk startet på vår første apportprøve i dag og det gikk over all forventning.

10 poeng på alle øvelser (ikke mange som får det) og 1.AK apport.

Det er helt utrolig og vannvittig morsomt. Dette hadde jeg ikke trodd at vi skulle klare på første prøven, så det var veldig gøy

:bananas:

apport-dirk-004-2-1024x701.jpg

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg nysgjerrig! Hva er 130p klubben?

Det skulle helt sikkert stå 30p klubben. Det vil si de som har klart å få full pott på apport. Jeg og Dirk er med der nå :) vet at for mange år siden hadde de en egen nål for de som klarte dette :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle helt sikkert stå 30p klubben. Det vil si de som har klart å få full pott på apport. Jeg og Dirk er med der nå :) vet at for mange år siden hadde de en egen nål for de som klarte dette :)
Aha, ja da er jeg med. Syntes Ane har snakket om 130 før nemlig og da trodde jeg det bare var skrivefeil, nå ble jeg mer usikker. Men da satser vi på skrivefeil.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle helt sikkert stå 30p klubben. Det vil si de som har klart å få full pott på apport. Jeg og Dirk er med der nå :) vet at for mange år siden hadde de en egen nål for de som klarte dette :)
Før kalte vi det 130p ved 10x10x10. Er vel med koeffesient. Og klubben ble kalt 130p klubben. Kalle de det bare 30p nå? Får man ikke nålene lengre? Vet vi har en del av de hjemme, men er en stund siden vi deltok ordentlig på apportprøver nå. Skal du på Holleia? Der er det kjekt og fint! Var alltid med før :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før kalte vi det 130p ved 10x10x10. Er vel med koeffesient. Og klubben ble kalt 130p klubben. Kalle de det bare 30p nå? Får man ikke nålene lengre? Vet vi har en del av de hjemme, men er en stund siden vi deltok ordentlig på apportprøver nå. Skal du på Holleia? Der er det kjekt og fint! Var alltid med før :)

Jeg fikk ikke noen nål, men det kan hende at det er andre prøver man fortsatt får den på. Jeg synes jo det hadde vært gøy med en nål, men men

Ikke helt bestemt meg ang Holleia enda, da det er midt i ferien vår.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...