Gå til innhold
Hundesonen.no

Ønskes kjøpt; skillevegg/sikkerhetsnett til bil

Recommended Posts

Interessant! Men den var da fryktelig billig også ..

Mardina - hvilken bil har du den i? Santa Fe er temmelig høy der bak, vil den passe?

Jeg har en helt annen bil en deg, en Toyota Corolla. Så mulig den passer bedre i en Santa Fe. Siden den på biltema er så billig, så er det jo bare å prøve. Da har du i hvert fall ikke kastet masse penger ut av vinduet, hvis den ikke skulle passe i bilen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Nå heter ikke jeg eller Mardina men :

Justerbar høyde: 73–110 cm. Justerbar bredde: 91–131 cm.

Så høy er den vel ikke?

Ja den er noe "vinglete" men som sagt billig og du får tak i den på biltema.. ;) Ikke no tap om den ikke sku funke. Brukte den i lang tid i en golf med stor hund(er) og var egentlig lite problem.. Bare få montert den godt, den spennes mellom tak og gulv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenker denne blir "kriseløsninga" om vi ikke finner noe annet. Skal ut på langtur i "ny" bil til helga, og har vi ikke noe bedre på plass til da er det jo greit å ratte innom Biltema på veien. Ikke dumt. Men, må innrømme jeg tror jeg ønsker meg noe mer solid.

Dette ser helt suverent ut, men litt dyrt i alle fall om vi skal kjøpe nytt - OG få det levert iløpet av uka; http://www.hundepoter.no/products/hundegrind-til-hyundai-santa-fe-2006

(Og av en eller annen grunn mangler det viktigste; sikkerhetsnettet mellom bagasjerom og baksete..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Takker ellers, men dette hasta litt så vi feis innom nærmeste Biltema og henta det 199-kroners gitteret. Ut på tur, aldri sur!

Men, i vår bil ble det i all hovedsak ei mental sperre som hindrer bikkja i å klatre over bakseteryggen, ikke stort mer enn det. Jeg klarer ikke å feste det såpass at jeg i min villeste fantasi greier å tro at det vil holde igjen dyret på 30 kg i en evt kollisjon (med mindre hun ligger nede og stoppes av baksetet).

Så, ja, vi må finne på noe bedre, dette må være høyst midlertidig. Å kontakte Hyundai var ingen dårlig ide, kanskje det finnes noe "originalt" utstyr.

Vi bor forøvrig i nord, rundt Narvik.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...