Gjest Skrevet 20. September 2013 Rapporter Skrevet 20. September 2013 Nå synes jeg det begynner å bli litt for lenge siden siste oppdatering her Siter
Gjest Skrevet 20. September 2013 Rapporter Skrevet 20. September 2013 Jeg har hentet Ludvig hjem Ludvig vil forresten stadig være innom Ski i framtiden, så om du ser en liten søt mopsegutt på tur om 2 uker er det kanskje oss Har ikke inntrykket av at det er mange mops i området, var ihvertfall ikke det tidligere Siter
Synnikken Skrevet 20. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 20. September 2013 Alle mine tre nurk har nå reist til nye hjem, de reiste på søndag og mandag Heldigvis bor alle tre relativt nært, så det er håp for at jeg får sett alle tre relativt ofte! 1 Siter
Gjest Skrevet 21. September 2013 Rapporter Skrevet 21. September 2013 Jeg har hentet Ludvig hjem Ludvig vil forresten stadig være innom Ski i framtiden, så om du ser en liten søt mopsegutt på tur om 2 uker er det kanskje oss Har ikke inntrykket av at det er mange mops i området, var ihvertfall ikke det tidligere Awww, så søt! Da MÅ jeg få hilse på han! Det er en litt eldre mann som ofte går tur med sine to mopser nedi sentrum her, men ellers har jeg altfor lite mops i hverdagen min!! Siter
Gjest Skrevet 26. September 2013 Rapporter Skrevet 26. September 2013 Awww, så søt! Da MÅ jeg få hilse på han! Det er en litt eldre mann som ofte går tur med sine to mopser nedi sentrum her, men ellers har jeg altfor lite mops i hverdagen min! Vi kommer en tur neste mandag, så da blir det vel kanskje et par turer på Hundehjørnet og sosialisering i sentrum Siter
Recommended Posts