Gå til innhold
Hundesonen.no

Hybel/leilighet/rom i kollektiv i Fredrikstad


Recommended Posts

Ser at andre har gjort det før meg, og tenkte at det ikke kan skade å prøve her tilfelle noen leier ut eller kjenner noen som leier ut :)

Hei!

Mitt navn er Kamilla, i august begynner jeg på bachelorstudiet i vernepleie på Høgskolen i Fredrikstad etter et arbeidsår. I den forbindelse søker jeg leilighet, hybel eller rom i et rolig og koselig kollektiv.

Litt om meg

Jeg er en aktiv jente som går for å være omgjengelig og ansvarsfull. Relativt mye av tiden min går til å trene styrke (for moro skyld), og drikking blir av den grunn i stor grad bortprioritert fordi det påvirker treningsutbyttet.

Jeg er glad i å være med venner og bli kjent med nye, men likevel godt fornøyd i eget selskap. Ellers synes jeg interessepolitisk arbeid er veldig moro så det har blitt en del verv opp gjennom årene, og for tiden er det er det et verv i unge funksjonshemmedes internasjonale utvalg som opptar meg. Jeg er glad i dyr, og tilbringer veldig gjerne tiden min ute sammen med familiehundene (som forøvrig ikke blir med).

Jeg er tunghørt og det medfører at jeg må bruke mye tid på å konsentrere meg om å høre det som blir sagt. Det gjør at jeg blir litt sliten, og synes å sette ekstra pris på ro og orden rundt meg.

I og med at jeg kommer til å tilbringe de fleste dagene mine på Høgskolen er det ønskelig at jeg kan sykle til skolen på under eller rundt ca. 20 minutter. Har i grunn ingen spesielle krav til stedet. Jeg kan betale opp til 4500, og det er ønskelig at strøm (og gjerne varmtvann) er inkludert og at det er mulig å ha med en enslig tamrotte.

Jeg røyker ikke, og er en sikker betaler, noe jeg kan skaffe referanser på fra tidligere leieforhold hvis ønskelig.

Ikke nøl med å ta kontakt på 46423919!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...