SiriEveline Skrevet 15. Juni 2013 Rapporter Skrevet 15. Juni 2013 Idag fikk jeg samboer ut på tur, og siden det var deilig og varmt bestemte vi oss for å dra et sted Luna kunne prøve å svømme. Det fungerte virkelig bra med kasting av tennisball Vi møtte også en god del ender, så her er en god samling med bilder! 1 Siter
SiriEveline Skrevet 15. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Juni 2013 Fine bilder! Tusen takk Siter
Lola Pagola Skrevet 15. Juni 2013 Rapporter Skrevet 15. Juni 2013 Det likte hun ser det ut til Herlige bilder av fin hund, og søte ender 1 Siter
SiriEveline Skrevet 15. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Juni 2013 Takk takk! Verdens søteste og tamme ender ja. Det ene bildet viser jo hvor nærme de kom, selvom Luna var der. Dessverre fikk jeg aldri tatt et bilde når de landet i vannet, for det hadde vært skikkelig kult. Håper jeg får til det en gang:) Siter
Kaja Skrevet 16. Juni 2013 Rapporter Skrevet 16. Juni 2013 Så fine bilder Siri! Spesielt av endene, fargene er vakre <3 1 Siter
SiriEveline Skrevet 16. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juni 2013 Så fine bilder Siri! Spesielt av endene, fargene er vakre <3 Tusen takk! Må være kuleste fuglen ever å ta bilder av, de poser jo! Rypa derimot, tja, den stikker av dritfort 1 Siter
Renate A Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Skrevet 17. Juni 2013 Østernvann Elsker Østernvann :heart: De endene er så kule, de følger etter deg for å få mat og finnes ikke redd for hunder, det kan være litt farlig om de møter feil hund Ser ut som hun koset seg kjempe mye der oppe, deilig å svømme når det er varmt 1 Siter
Recommended Posts