Anette Skrevet 12. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2013 Hei folkens Vi flyttet treningen til søndag, så om folk vil bli med er vi på retrieverklubben i sørkedalen fra kl 12. Om noen kommer kollektivt kan jeg alltids plukke folk opp fra tbanen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 12. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2013 Knall! Jeg kommer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 12. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2013 Jeg tar med hopphinder og ruta og kamera! husk kamera! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 12. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2013 Kamera er notert!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 12. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2013 Kanskje hvis jeg får med meg noen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 12. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2013 Kanskje hvis jeg får med meg noen jaaaaa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 13. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2013 Kan man komme selv om verken jeg eller hunden kan noe som helst og ikke vet helt hvordan eller hvor vi skal begynne? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 13. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2013 I'm in! Om jeg trener vites ikke, for jeg tipper jeg er der leeenge før dere gløtter på øynene. Er det regn, melder jeg herved avbud, jeg er ikke vanntett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 13. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2013 Kan man komme selv om verken jeg eller hunden kan noe som helst og ikke vet helt hvordan eller hvor vi skal begynne? Selvfølgelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 13. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2013 Kan man komme selv om verken jeg eller hunden kan noe som helst og ikke vet helt hvordan eller hvor vi skal begynne? jeg og margrete er veldig gode med å komme med råd og tips bare å komme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Så bra! Men nå har jeg et lite problem med at Sansa er så ulydig at jeg ikke kan ha med babyen OG Sansa samtidig, for hun er vill og gal og happy når hun ser andre hunder. Tror hun kommer til å vælve meg og barnevogna Må foriskre meg om at babyen tar flaske før jeg lar henne være hjemme. Jeg og Sansa hadde hatt sååå godt av litt trening. blæh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Så bra! Men nå har jeg et lite problem med at Sansa er så ulydig at jeg ikke kan ha med babyen OG Sansa samtidig, for hun er vill og gal og happy når hun ser andre hunder. Tror hun kommer til å vælve meg og barnevogna Må foriskre meg om at babyen tar flaske før jeg lar henne være hjemme. Jeg og Sansa hadde hatt sååå godt av litt trening. blæh. evnt ta med gubben? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Kanskje jeg blir med? Om det er plass til en nevrotisk og distrè hundeeier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Så bra! Men nå har jeg et lite problem med at Sansa er så ulydig at jeg ikke kan ha med babyen OG Sansa samtidig, for hun er vill og gal og happy når hun ser andre hunder. Tror hun kommer til å vælve meg og barnevogna Må foriskre meg om at babyen tar flaske før jeg lar henne være hjemme. Jeg og Sansa hadde hatt sååå godt av litt trening. blæh. Evnt skal jeg alltids klare å trille litt mens du trener Kanskje jeg blir med? Om det er plass til en nevrotisk og distrè hundeeier. ja da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fantasia Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Er det langt fra der du bor Anette ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Er det langt fra der du bor Anette ? 300 meter nedover i sørkedalen kanskje? er ikke langt jeg bruker et par min på å kjøre opp. er vel mer enn 300 meter, menne. vil du være med? kan jo sitte på ned om du tar kollektivt til meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Det er plass til alle, vi tar hensyn til hverandre! Jeg har selv med en som skal trene på å være flink når det er andre hunder i nærheten. Og en som forsåvidt ikke trener akkurat på det, men ikke liker å bli hilst på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Jeg har nok ikke med hund i det hele tatt da Issi er syk, om hun er med er det bare for å lufte seg litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Jeg har nok ikke med hund i det hele tatt da Issi er syk, om hun er med er det bare for å lufte seg litt. Jeg har en i hver hånd, så værsågod! Du er god på avstandskommandering, er du ikke...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Jeg har en i hver hånd, så værsågod! Du er god på avstandskommandering, er du ikke...? er ikke trygt å gi meg hunder da trener jeg de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 er ikke trygt å gi meg hunder da trener jeg de Og brått kom Mocca gitt 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Ser ikke ut til at det blir noe på oss denne gangen Men når lappen er i boks da skal dere plages mohahaha 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Com Skrevet 15. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2013 Kommer hvis jeg finner veien Er det busstoppet ved sørkedalen skole som er nærmest ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 15. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2013 Gleder meg skikkelig! Det er på tide med en fellestrening for oss, kanskje jeg tilogmed skal lage en liten plan for hva som skal trenes på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 15. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2013 Kommer hvis jeg finner veien Er det busstoppet ved sørkedalen skole som er nærmest ? Nei Neinei! Stoppet etter Bogstad gård :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts