Gå til innhold
Hundesonen.no

akvarium selges


Recommended Posts

Har et akvarium på 180 l. med mørkt underskap og alt utstyr, sand, steiner, røtter, planter og fisk. Selger alt for 1700,-

Har også en 70 liter som også er med alt utstyr osv. 700,-

Er noen bare interessert i å kjøpe fisk, planter, røtter eller steiner, så hyl ut. Jeg kan godt selge dette separat. Har tre ganske store røtter. og flere flate skiferstener.

Fiskene jeg har nå er en blågurami, tre dverggurami, to åler, en klovnepleco, to ancistrus, en stim dronningrasbora, en stim fantomterta, tre guppy, en banjomalle.

Hobbyen skal legges på hylla en periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, har glemt å ta nye bilder. Skjer litt mye her om dagen :P skal prøve å få fiksa det.

Det ligner på dette

4e2484da-bc4a-8b07-f705-3a8de607c8d3.jpg

Vi kjøpte det brukt for ca 2 år siden. Men det er ganske pent. Er noen riper i glasset på den ene siden.

70 litern ligner dette

juwel_aquarium_rekord_700_z1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor store er ancistrusene? Vet du om de går i lag med guppyer, neontetraer, platty og ildhaler? Og hva tenkte du at du skulle ha for de og guppyene? :)

Den ene ancistrusen er ganske liten. Den er vel bare ett år eller noe sånt. Om ikke jeg husker helt feil. Den andre er litt større, og er et par-tre år gammel. Tror ancistrus går med alt. Det som er med de er at de trenger litt plass, fordi de kan bli relativt store, om de blir gamle. Jeg har en i 70 litern og en i 180 litern.

Du kan få alle for 100,-

Du skal ikke tilfeldig til Oslo i sommer vel, og kan ta det med på turen?

Er veldig interressert i 180literen, men bor for lang unna...

Jeg var i Oslo i helga, hehe.. dårlig timing. Men tenkte du bare akvariumet eller med fisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene ancistrusen er ganske liten. Den er vel bare ett år eller noe sånt. Om ikke jeg husker helt feil. Den andre er litt større, og er et par-tre år gammel. Tror ancistrus går med alt. Det som er med de er at de trenger litt plass, fordi de kan bli relativt store, om de blir gamle. Jeg har en i 70 litern og en i 180 litern.

Du kan få alle for 100,-

Jeg har selv bare et 90L akvarium, så da blir det kanskje litt trangt med begge to? Men jeg kjøper gjerne, jeg :) Passer det å ta det til mandag, kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det passer dårlig på mandagen :( må i tilfelle bli på tirsdag ettermiddag eller onsdag formiddag. :)

Setter ned prisen til 1200,- og 300,- Må bli kvitt de snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...