Gå til innhold
Hundesonen.no

Kennel Kløv selges billig


Gjest
 Share

Recommended Posts

Kennel Kløv størrelse large (85 cm fra albue til albue, passer til hunder over 40 kg, schæfer) selges for 300 kr pluss frakt. Ny pris på kløven er 1599. Den er i helt fin stand, kun brukt en sommer. Selges kun da jeg neppe skal ha hund på over 40 kg, og den da bare blir liggende å støve hos meg.

Ser slik ut:

55350_Dogman_Kennel_kl_v_gr_nn_1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den noe du vil bli kvitt nå med en gang? Får lønn om en 2 uker se :)

Det går bra, så lenge du er sikker på at du vil ha den. Hvis ikke får Marita den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Tenker vi kjører på jeg :D Jeg vil ha den :) Om det er sånn at den av en eller annen grunn ikke skal passe (merkelig grunn i så fall), sender jeg den ned til deg Marita :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker vi kjører på jeg :D Jeg vil ha den :) Om det er sånn at den av en eller annen grunn ikke skal passe (merkelig grunn i så fall), sender jeg den ned til deg Marita :)

Mine har small i den kløven, men kunne muligens hatt medium. Begge bruker 50 i halsbånd og har litt mer "kropp" enn de fleste belgertisper.

Hvis du trenger noe å sammenligne med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Shit, nå ble jeg plutselig veldig usikker, Marthe. For det vil da si at denne kløven er en large?

Edit: Jepp, det er en large. Fint å ha belgerfolk å sammenligne med, for da tror jeg faktisk ikke at den kommer til å passe. Så da får Marita kose seg med den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, nå ble jeg plutselig veldig usikker, Marthe. For det vil da si at denne kløven er en large?

Edit: Jepp, det er en large. Fint å ha belgerfolk å sammenligne med, for da tror jeg faktisk ikke at den kommer til å passe. Så da får Marita kose seg med den :D

men din har jo masse pels da :P som mallene ikke har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

men din har jo masse pels da :P som mallene ikke har

Han har ikke så ille tjukk pels altså :P For å si det på en annen måte: Hvis medium går til mallene til Marthe, da kan jeg være rimelig sikker på at medium går til min selv om han er hannhund. Han er myyyyye mer spinkel enn mallejentene (dog større siden han er en hannhund) og er mindre pelset enn visse groenendaeler der ute, så jeg blir bare nærmere og nærmere 100% sikker på at large ikke kommer til å passe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke så ille tjukk pels altså :P For å si det på en annen måte: Hvis medium går til mallene til Marthe, da kan jeg være rimelig sikker på at medium går til min selv om han er hannhund. Han er myyyyye mer spinkel enn mallejentene (dog større siden han er en hannhund) og er mindre pelset enn visse groenendaeler der ute, så jeg blir bare nærmere og nærmere 100% sikker på at large ikke kommer til å passe :)

Jeg vil tro at han trenger medium :) Det er litt forskjell på en schäferhund på 40 kg, og en belgerhannhund på max 30 kg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, nå ble jeg plutselig veldig usikker, Marthe. For det vil da si at denne kløven er en large?

 

Edit: Jepp, det er en large. Fint å ha belgerfolk å sammenligne med, for da tror jeg faktisk ikke at den kommer til å passe. Så da får Marita kose seg med den :D

Jeg vil nok kanskje tro den passer en akita bedre enn en belger altså. :) For den er for stor til min curly.

Marita, da er den din. :) Er du i Oslo noe i sommer så kan jeg møte deg og levere. Hvis ikke kan den sendes. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Jeg vil tro at han trenger medium :) Det er litt forskjell på en schäferhund på 40 kg, og en belgerhannhund på max 30 kg ;)

Japp. Tenker medium blir veldig bra til han selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Michellus, det er jo ikke værre enn at du kjøper den og ser om den passer, også kan jeg kjøpe den av deg igjen om den skulle vise seg å ikke passe. Da har du jo ikke tapt en eneste krone ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Jeg har denne på dobergutten, i samme str (L). Han er 70 cm høy og veier pt 36 kg. Det var denne kløven jeg trodde ikke passa og klaga over gnagsår med tidligere i vår, men det viste seg at med riktig justering (og pakking) satt den som et skudd, og den fungerte ypperlig i terrenget på langtur i sommer.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...